مدیر عامل باشگاه شهرداری بندرماهشهر :تیم فوتبال شهرداری احیا میشود

مدیر عامل تیم فوتبال شهردار بندر ماهشهر گفت: هم اینک برنامه‌ریزی‌های لازم برای احیای تیم فوتبال شهرداری بندر ماهشهر به طور جدی در دستور کار قرار گرفته است.

غلام‌حسین قنواتی در گفت‌وگو با خبرنگار خورنا اظهار داشت: یکی از مطالبه‌های عمومی مردم شهر و به ویژه جوانان موضوع احیای تیم فوتبال شهرداری است.

وی افزود: با هماهنگی اعضای شورای شهر و شهردار، احیای تیم فوتبال شهرداری بندر ماهشهر در دستور کار ویژه قرار گرفته است.

وی بیان کرد: اوج گرفتن دوباره تیم شهرداری هدیه‌ای به همه مردم شهر است و در این راستا اقدامات لازم عملیاتی خواهد شد.

قنواتی عنوان کرد: تیم فوتبال شهرداری بندر ماهشهر تنها متعلق به مجموعه شهرداری نیست بلکه با هواداران زیادی که در نقاط مختلف شهرستان و حتی استان دارد در جهت کسب افتخارات بیشتر گام بر خواهد داشت.

وی در ادامه گفت: این تیم معرف خوبی برای شهرستان بندر ماهشهر در زمینه شناساندن هرچه مطلوبتر این منطقه به مردم سایر نقاط کشور خواهد بود.

مدیرعامل باشگاه شهرداری بندر ماهشهر ادامه داد: وجود تیم فوتبال شهرداری علاوه بر ایجاد شور و هیجان سالم در بین جوانان، شاخص مطلوبی نیز برای معرفی و شناخت بیش از پیش شهرستان است.

قنواتی در پایان اضافه کرد: برنامه‌ریزی‌های خوبی نیز از سوی امور ورزش شهرداری برای آکادمی‌ها و توسعه ورزش در سطح شهرستان انجام داده‌ایم و انشاالله با حمایت همه مسئولان و هواداران یک بار دیگر به لیگ یک باز خواهیم گشت.