کسب مقام اول کشوری توسط دبیران بهبهانی در جشنواره نوآوری و یادگیری

خورنا | پدرام کسائی: مدیرآموزش و پرورش بهبهان از کسب رتبه اول در سومین جشنواره کشوری نوآوری و یادگیری توسط دبیران بهبهانی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری خورنا به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش بهبهان، رسول عبدی پور در تشریح جزئیات این خبر گفت: سومین جشنواره کشوری نوآوری و یادگیری ۱۲ تا ۱۴ مرداد ماه با حضور دبیران منتخب سراسر کشور و به میزبانی مشهد مقدس برگزار شد، که در پایان تیم دبیران بهبهانی به عنوان نماینده استان خوزستان موفق به کسب رتبه اول این جشنواره ملی شد.

وی در ادامه با اشاره به محورهای رقابتی در این دوره از جشنواره در مقطع متوسطه اول، افزود: دبیران شرکت کننده در این جشنواره از سراسر کشور در ۳ محور مشارکت اولیا، رسانه های پرشمار و سنجش عملکردی با یکدیگر به رقابت پرداختند.

عبدی پور ضمن اظهار رضایت از کسب نتیجه مطلوب در این فعالیت علمی بزرگ توسط دبیران توانمند بهبهانی گفت: در محور نوآوری در تولید و بکارگیری روش های تدریس درس عربی لیلا سپهریان، مریم هاشمی نژاد و فرنگیس صادقی از دبیرستان شبانه روزی فاطمه الزهرا س شهرستان بهبهان، موفق به کسب رتبه اول شدند.

مدیر آموزش و پرورش بهبهان عنوان کرد: همچنین در محور نوآوری در روش های مشارکت اولیای دانش آموزان در فرآیند یادگیری با موضوع تدریس علوم اجتماعی نیز علی گوهری اصل از دبیرستان استعدادهای درخشان شهید بهشتی، معصومه دستمزد از دبیرستان استعدادهای درخشان دکتر عادلی و فرشته خسروانی از دبیرستان شاهد  هدی شهرستان بهبهان رتبه های اول را به خود اختصاص دادند.

عبدی پور در پایان کسب این موفقیت ارزشمند آموزشی را به معاون آموزش متوسطه، کارشناسان آموزش متوسطه دوره اول، مدیران، معاونین، دبیران بویژه برگزیدگان از مدارس شبانه روزی فاطمه الزهرا س، استعدادهای درخشان دکتر عادلی و شهید بهشتی و شاهد  هدی شهرستان بهبهان تبریک گفت.