رئیس آتش نشانی اهواز خبر داد:

برخورد مرگبار دو دستگاه خودرو سواری در جاده اهواز – خرمشهر

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز ﺍﺯ ﺑﺮﺧﻮﺭﺩ مرگبار دو ﺩﺳﺘﮕﺎﻩ خودرو ﺳﻮﺍﺭﯼ در جاده اهواز- خرمشهر خبر داد.

به گزارش خبرگزاری خورنا آتش پاد علی تراب پور ضمن اعلام این خبر تشریح کرد: بامداد امروز دوشنبه ۲۱ مرداد ماه سال جاری حوالی ساعت ۲ و ۲۲ دقیقه بامداد، طی تماس شهروندان با سامانه ۱۲۵ سازمان، رخداد برخورد دو دستگاه خودرو سواری پژو پارس و اسپورتج و حریق یکی از خودرو ها واقع در کیلومتر ۱۰ جاده اهواز – خرمشهر اطلاع رسانی شد .

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز ادامه داد: پس از این اطلاعرسانی بلافاصله تیم های امداد و نجات و اطفاء حریق از نزدیک ترین ایستگاه عملیاتی به محل حادثه گسیل و به سرعت عملیات اطفاء حریق و امداد و نجات را شروع کردند .

وی تصریح کرد: آتش نشانان به وسیله تجهیزات تخصصی مصدومین را از کابین خودروها خارج و جهت مداوا به عوامل امدادی اورژانس تحویل دادند.

آتشپاد تراب پور اظهار کرد: متاسفانه در اثر این تصادف ۷ نفر از سرنشینان دو خودرو که شامل دو مرد، دو زن و سه کودک بودند در دم جان سپردند و دو نفر نیز مصدوم شدند که بلافاصله جهت مداوا به بیمارستان انتقال یافتند.

رئیس سازمان آتش نشانی شهرداری اهواز در پایان گفت: نیرو های عملیاتی در پایان با ایمن سازی مسیر و انتقال خودرو های تصادفی به حاشیه امن، مسیر عبور سایر وسایط نقلیه را هموار کردند.