شناسایی و دستگیری ۲ زن کلاهبردار توسط پلیس بهبهان

خورنا | پدرام کسائی: فرمانده انتظامی شهرستان بهبهان از شناسایی و دستگیری ۲ متهمی که بااغفال شهروندان اموالشان را به سرقت می بردند خبر داد.


به گزارش خبرگزاری خورنا به نقل از پایگاه خبری پلیس, سرهنگ محمد عزیزی در این خصوص تصریح کرد:در پی اخبار واصله به پلیس آگاهی و همچنین اعلام شکایت دونفر از شهروندان مبنی براینکه دو خانم با ظاهری فریبنده در کنار خیابانها ایستاده و با اغفال رانندگان خصوصا رانندگان خودروی های گرانقیمت, طرح دوستی باآنان برقرار کرده و پس از سوار شدن در خودروها و برقراری ارتباط و جلب توجه رانندگان, در یک فرصت مناسب اموالی از قبیل موبایل و وجه نقد آنان را به سرقت برده و در یک فرصت مناسب از خودروها پیاده شده و صحنه را ترک می کنند فلذا شناسایی و دستگیری فوری آن دو سارق در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت .
.
وی افزود:ماموران پلیس آگاهی با انجام اقدامات فنی و تخصصی, هر دو زن سارق را شناسایی کرده و با هماهنگی مقام قضایی هر دونفر را در عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه در مخفیگاه شان دستگیر کردند.
این مقام انتظامی بااشاره به اینکه در مخفیگاه آن متهمان تعدادی اموال مسروقه و مقداری موادمخدر کشف و ضبط گردید در ادامه گفت:آن متهمان در پلیس آگاهی تاکنون به انجام فقره دو سرقت از شهروندان اعتراف نموده اند و از آنجاییکه برخی مالباختگان بنا به دلایل شخصی تاکنون اعلام شکایت نکرده اند, تحقیقات پیرامون دیگر سرقت های احتمالی آن متهمان در دستور کار می باشد .
فرمانده انتظامی شهرستان بهبهان با اشاره به معرفی هر دو متهمه به مرجع قضایی خاطر نشان کرد: شهروندان باید بدانند سارقان و کلاهبرداران, افراد فرصت طلبی هستند که بااستفاده از غفلت افراد به مطامع و اهداف خود می رسند.