فرمانده انتظامی باغملک خبر داد:

کشف بیش از ۵ کیلوگرم مواد مخدر تریاک در باغملک

فرمانده انتظامی باغملک از دستگیری ۱ قاچاقچی موادمخدر و کشف ۵ کیلو و ۳۰۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری خورنا سرهنگ دوم ” حسین زلقی ” در بیان جزئیات این خبر گفت: در اجرای طرح پاکسازی مناطق آلوده و برخورد جدی با خرده فروشان و قاچاقچیان مواد مخدر ، ماموران انتظامی کلانتری ۱۱ با همکار پلیس مبارزه با مواد مخدر ، با تلاش های شبانه روزی و کارهای اطلاعاتی و کنترل دقیق افراد سابقه دار ، و پس از حصول اطمینان از جاسازی مقادیری مواد مخدر در منزل فردی بهویت طاهر خشنود ۷۰ ساله که جزء قاچاقچیان و دارای سوابق متعدد در این زمینه و خرد فروش مواد مخدر در سطح شهرستان باغملکرا شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضایی در یک عملیات غافلگیرانه آن را دستگیر کردند.

وی افزود: مأموران پلیس در بازرسی از منزل نامبرده مقدار ۵ کیلو و ۳۰۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک را که به طرز ماهرانه ای جاسازی شده بود، کشف و ضبط کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان باغملک خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه ماموریت اصلی پلیس برخورد جدی با قاچاقچیان مواد مخدر می باشد خاطر نشان کرد: در این رابطه ۱قاچاقچی مواد مخدر دستگیر و پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی داده شدند.