فرمانده انتظامی دشت آزادگان خبر داد:

دستگیری ۷ سارق حرفه ای و کشف ۱۹ فقره انواع سرقت در طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در دشت آزادگان

فرمانده انتظامی شهرستان دشت ازادگان از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و دستگیری۷ سارق حرفه ای و کشف ۱۹ فقره در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری خورنا سرهنگ “سید قاسم موسوی” در بیان جزئیات این خبر گفت: در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی، طرح پاکسازی نقاط آلوده با هدف شناسایی و دستگیری سارقان، توزیع کنندگان موادمخدر و مخلان نظم و امنیت عمومی طی یک هفته پس از هماهنگی با مرجع قضائی توسط ماموران انتظامی در سطح شهرستان دشت آزادگان به مرحله اجرا درآمد.

وی تصریح کرد: ماموران انتظامی در اجرای این طرح با تحقیقات اطلاعاتی و گشت زنی هدفمند ۷ نفر سارق را شناسایی و دستگیر کردند، که در بازجویی های بعمل آمده به ۱۹ فقره انواع سرقت و ۲فقره تیراندازی غیرمجاز اعتراف کردند
این مقام انتظامی در ادامه افزود : در این راستا دو باند سرقت متلاشی و تعداد ۱۹ فقره انواع سرقت( کشف سرقت احشام ، کشف سرقت منزل ،کشف سرقت محتویات ،کشف سرقت در معابر ،کشف سرقت اماکن خصوصی ،کشف سرقت موتورسیکلت )کشف و ضبط شده است.

سرهنگ موسوی اذعان کرد: در بازرسی از مخفیگاه سارقان اموال سرقتی قابل ملاحظه ای نیز کشف که با هماهنگی مراجع قضائی تحویل مالباختگان خواهد شد.

.فرمانده انتظامی شهرستان دشت آزادگان در پایان، ضمن اشاره به تحویل متهم به مرجع قضایی، از شهروندان خواست تا موارد مشکوک را با فوریت های پلیسی ۱۱۰ در میان بگذارند.