با داماش معاوضه امتیاز کردیم

مدیر آکادمی تیم فوتبال کارون اروند خرمشهر صبح امروز در نشست خبری حاضر شد و درباره خبری که به نام فروش امتیاز لیگ دسته اولی این تیم منتشر شده بود، توضیحاتی ارائه کرد.

 

عباس مدحجی: مدیر آکادمی تیم فوتبال کارون اروند خرمشهر صبح امروز در نشست خبری حاضر شد و درباره خبری که نام فروش امتیاز لیگ دسته اولی این تیم منتشر شده بود، توضیحاتی ارائه کرد.

امیر سامری با گلایه از سیاسی کردن موضوع تیم و اعلام اینکه دیگر مدیر عامل نیست و فقط مدیر اکادمی ست گفت: از همان سال ۱۳۹۳ که امتیاز تیم کارون خوزستان را خریدیم سازمان منطقه آزاد اروند حدود هشتصد میلیون تومان بما کمک کرد. چون خرمشهر سی سال زیرساخت فوتبال نداشت مجبور بودیم هزینه های بیشتری خرج کنیم. نه و نیم میلیارد تومان هزینه ای بود برای فصل گذشته نیاز داشتیم و سازمان منطقه ازاد اروند فقط سه و نیم میلیارد تومان را تامین کرد. برای فصل جدید هم آقای شریعتی (استاندار) قول کمک سه و نیم میلیاردی به تیم داده بود که بعلت سیلاب و خسارات آن محقق نشد. اگر حمایت رسانه ای و مردمی داشتیم این تیم به این نقطه نمیرسید. نامه نگاری ها و تخریب عناصر داخلی شهرستان علیه تیم هم در زمین خوردن آن تاثیر داشت.

سامری با اعلام بدهی سه و نیم میلیارد تومانی تیم گفت: طبق نامه سازمان لیگ همه باشگاه ها باید تمام بدهی های انضباطی خود را پرداخت کنند یا ۱۴ بازیکن فصل قبل خود را تمدید قرار داد کنند. ما انتظار افزایش چهل درصدی بودجه را داشتیم ولی سازمان منطقه آزاد اروند فقط با چهار میلیارد تومان آنهم در سه نوبت پرداخت موافقت کرد. ما حتی پانصد میلیون تومان برای ثبت بازیکن نیاز داشتیم ولی محقق نشد و بازیکنانان ثبت شد.

وی در پاسخ تکلیف امتیاز تیم اینطور توضیح داد: در نهایت بعلت مشکلات مالی امتیاز یک و نیم میلیارد تومانی دسته دوم داماش گیلان را گرفتیم و امتیاز سه میلیارد تومانی دسته یک خودمان را دادیم آنهم جهت جلوگیری از سقوط دوپله ای. باشگاه تا دقیقه اخر تنها بود و حتی پانصد میلیون تومان برای ثبت بازیکن نداشت. حتی کسانی که درهمین باشگاه پا گرفتند با شرطهای عجیب حاضر به همکاری شدند.

سخنگوی باشگاه کارون اروند افزود : بار تقصیر فقط بردوش مسؤلان نیست و بازیکنان هم بی تقصیر نیستند. من روزی که وارد ورزش شدم سیاست را کنار گذاشتم و اجازه ورود تفکر سیاسی به فوتبال را ندادم و فقط از ابزار سیاست برای حمایت از تیم و ورزش استفاده کردم. از مشکلات ما خیل عظیمی است که ادعای پیشکوستی دارند و انتظار دارند از انها دعوت شود و در صورت دعوت یکی بقیه علیه او موضع میگیرند.

مدیر عامل سابق این تیم در بخشی دیگر از سخنانش گفت: سه شاخص تیم داری بازیکن گیری ، حفظ بازیکن و تصفیه مالی بازیکنان جذب شده است که ما در شاخص اول بسیار عالی بودیم ولی در حفظ بازیکنان نتوانتسم خوب عمل کنیم. در خرمشهر و آبادان بعلت بدی آب و هوا بازیکن ها نیازمند مشوق های بیشتری هستند وتاکنون فقط با کمک های مالی سازمان منطقه آزاد اروند و حمایت های نماینده خرمشهر دوام آورده ایم. ما ویترین فوتبال خرمشهر هستیم و نهایتا میتوانیم ۲۵بازیکن جذب کنیم و گنجایش جذب تمام بازیکنان و مربیان شهرستان را نداریم.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *