عدم نظارت دستگاه های ذی ربط به محتوای سمینار های آموزشی/ برگزاری سمینارهای به اصطلاح پولساز با هدف غارت پول جوانان بندرماهشهری

کامیاب کرد زنگنه l خورنا خیرا در بندرماهشهر سمینارهایی با موضوع روش های کسب و کار و راز های موفقیت و راز های پولدار شدن برگزار می شود که تعداد زیادی از جوانان جویای کار را به خود جذب کرده است.

این مدل سمینارها در بندرماهشهر رشدی قارچ گونه داشته اند و از سال گذشته تاکنون شاهد برگزاری چندین سمینار با موضوعات اینچنینی بوده ایم‌ در حالی که از نتیجه اینگونه سمینارها خبری در دست نیست!

نکته ی جالب این است که مدرسان این سمینارها اغلب خود را مدرس بین المللی معرفی کرده و از سوابق درخشان خود در زمینه پولسازی و موفقیت سخن به میان می آورند.

در این بین سوالاتی مطرح می شود که این سمینارها با مجوز چه ارگانی برگزار می شود؟ چه ارگانی مسئول نظارت بر این همایش ها می باشد

آیا واقعا این سمینارها بازدهی خواهد داشت یا فقط با هدف کسب درآمد برای مدرس برگزار می شود؟چه کسی صحت و سقم گفته های این مدرسان را بررسی می کند؟

به نظر می رسد مرجعیت مشخصی برای بررسی و تایید عملکرد آموزشگاه ها و سمینار های اینچنینی وجود ندارد!

مسئولین شهرستان باید در این زمینه بررسی های لازم را انجام دهند تا مبادا پول جوانان ماهشهری به دست مدرسانی بیافتد که با سخنان شیرین خود، دل امیدوار جوانان را می فریبند.

اما سوال کلیدی و پایانی،‌ اگر واقعا راهکار های ارائه شده در اینگونه سمینارها، موثر و پولساز است، چرا یک شخص باید سختی سفر را بپذیرد و در عوض گرفتن مبلغی اندک، راز بزرگ موفقیت و ثروت را افشا کند؟!