زابلی سیاست و اسد برنامه ریزی خرمشهر را بدست گرفتند

 

عباس مدحجی : بالاخره پس از کش و قوسهای فراوان معاونت های سیاسی و برنامه ریزی فرمانداری خرمشهر معارفه شدند.

? طبق اعلام کوروش مودت فرماندار ویژه شهرستان خرمشهر که خود نیز چند روز پیش حکم فرمانداری را دریافت کرده بود ، احمد زابلی بعنوان سرپرست معاونت سیاسی_اجتماعی و بهنام اسد بعنوان سرپرست معاونت برنامه ریزی فرمانداری خرمشهر معارفه شدند.

? احمد زابلی متولد ۱۳۵۸ و دانشجوی کارشناسی ارشد در رشته مدیریت استراتژیک است و مدیریت منابع انسانی و پشتیبانی سازمان منطقه آزاد اروند را در کارنامه دارد. بهنام اسد متولد ۱۳۶۰ و دانشجوی دکترای جغرافیا و مدیریت شهری ست و دبیری شورای تامین شهرستان را در کارنامه دارد و پیش ازاین حراست فرمانداری را عهده دار بود.

? فرمانداری که روزهای پر عزل و نصبی را در آستانه ی انتخابات میگذراند چندی پیش با بخشدار مرکزی(مسعود کعبی)خداحافظی پرحرف و حدیثی کرد تا عباس پورمند ، رئیس جوان اداره سیاسی فرمانداری محتمل ترین گزینه برای این تغییر صندلی باشد.

بنظر میرسد این تغییرات یکهویی بیش از آنکه حاصل نگاه فرماندار جدید باشد محصول آمادگی احزاب و گروهها برای انتخابات مجلس باشد. این درحالی ست که آتش اختلافات شهرداری و شورا فعلا زیر خاکستر رفته تا آینده سورپرایز جریانها را برای همدیگر رو کند. آینده انتخاباتی خرمشهر طی شش ماه آینده رقم خواهد خورد. آینده ای که مشخص میکند دوره های نمایندگی عبدالله سامری به سه خواهد رسید یا خیر!

معاونت برنامه ریزی تاکنون در کنار معاوت عمرانی به عهده سید جواد موسوی بوده که از امروز در چارتی جداگانه به عهده اسد خواهد بود. اما معاونت سیاسی_اجتماعی که از گذشته فعال بوده ، جایگاه پر چالشی ست. عزیز ساعدی را خانه نشین کرد و زمینه ساز ورود کاظم بهردینی به انتخابات آتی برای رقابت با سامری شد.