فرماندارویژه خرمشهر:با رعایت ا صل بی طرفی ، فضا را برای انتخاباتی سالم و حضور پرشورمردم فراهم خواهیم کرد

خورنا- به نقل از روابط عمومی فرمانداری ویژه خرمشهر ، کورش مودت در جلسه شورای اداری شهرستان گفت : با رعایت ا صل بی طرفی ، فضا را برای انتخاباتی سالم و حضور پرشورمردم فراهم خواهیم کرد.

وی افزود: انتخابات بعنوان شناسنامه حاکمیت و نظام است و کارآمدی نظام ، تقویت انسجام ملی و حفظ ثبات سیاسی از دستاوردهای آن است .

فرماندار ویژه خرمشهر تصریح کرد:علیرغم تلاش دشمنان برای بی انگیزه کردن مردم برای حضور در انتخابات ، مردم پای انقلاب و نظام ایستاده اند.

وی با اشاره به اینکه وزارت کشور به تنهایی مجری انتخابات نیست ،خاطرنشان کرد: کلیه دستگاهها موظف به همکاری با ستاد انتخابات می باشند و ما باید انتخابات را برمبنای قانون اجرا کنیم و فطعا با تخلفات برخورد خواهیم کرد.

مودت افزود: با مشارکت همه سلیقه ها ، گروهها ، احزاب و طوایف ، بستر مناسب برای اجرای انتخابات با نشاط و حضور پرشورمردم فراهم نماییم .

وی با اشاره به جلسه شورای برنامه ریزی افزود : اعتبارات مورد نیاز دستگاه‌های شهرستان خرمشهر رقمی معادل ۱۱۰ میلیارد تومان است که ۳۵ درصد آن تأیید که با در نظر گرفتن امکان افزایش سهم ۱۰ درصد به تقویت برخی پروژه‌های عمرانی پرداخته میشود.

سرپرست فرمانداری خرمشهر با اشاره به مصرف بهینه انرژی گفت: با توجه به اینکه ساعات کاری ادارات کاهش یافته کلیه ادارات موظف اند نسبت به قطع برق در ساعات غیر اداری اقدام کنند.

مودت در خصوص اربعین گفت :تاکنون چندین جلسه برگزار شده وکمیته ها ی آن مشخص شده اند شهردار خرمشهر با هماهنگی شهرداری های شهرستانهای معین فعال شوند تا مشکلات سنوات قبل را بررسی و برطرف نماییم.

وی افزود : باتوجه به گرمای هوا در اربعین امسال برای نگهداری مواد غذایی و وسایل سرمایشی تدابیری اتخاذ شود تا ان شاء الله با همت همه مردم ، دستگاهها و موکب داران یک راهپیمایی عظیم در اربعین داشته باشیم.

مودت با بیان اینکه کارت بیمه و گذرنامه برای زائرین ضروری است گفت : باتوجه به اینکه امسال بدلیل رایگان شدن ویزا تعداد زائرین بیشتر خواهد بود آمادگی این را داریم راهپیمایی باشکوهی در مرز شلمچه داشته باشیم.