هنرآموزان بهبهانی پیشتاز در عرصه تالیف کتب درسی

خورنا | پدرام کسائی: مدیر آموزش و پرورش بهبهان از تالیف بخشی از کتب درسی فنی و حرفه ای و کار و دانش توسط هنرآموزان مستعد بهبهانی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری خورنا به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش بهبهان، رسول عبدی پور با اشاره به موفقیت های چشمگیر هنرستان های شهرستان بهبهان در زمینه های مختلف در سال تحصیلی اخیر، بیان کرد: هنرستان های فنی و حرفه ای و کارودانش شهرستان بهبهان با داشتن نیروی انسانی توانمند، صاحب فن و نظر، توانسته اند در استان خوزستان جایگاه شایسته و درخوری را کسب کنند.

وی در ادامه افزود: تالیف کتب درسی به عنوان مهم‌ترین اسناد رسمی آموزشی می بایست توسط افراد توانمند و متخصص صورت پذیرد تا محتوی آموزشی قابل فهم و درک دانش آموزان تولید شود.

عبدی پور اضافه کرد: همچنین تالیف کتاب های درسی برای دانش اموزان از کتب دانشگاهی به مراتب سخت تر بوده و لازم است مولفین با درج نکات علمی و آموزشی متناسب با سطوح سنی و پایه ای در هر رشته بدان توجه ویژه داشته باشند.

مدیر آموزش و پرورش بهبهان همکاری هنرآموزان مستعد بهبهانی با سازمان پژوهش و برنامه ریزی وزارت آموزش و پرورش در امر تالیف کتب درسی را یک حرکت علمی بی نظیر و تحسین برانگیز در تاریخ علمی هنرستان های شهرستان بهبهان خواند و عنوان کرد: تالیف بخشی از کتاب نونگاشت “دانش فنی تخصصی” رشته تاسیسات مکانیکی توسط شاهین دارابی و کتاب ” تعمیرات جعبه دنده و دیفرانسیل” رشته مکانیک خودرو پایه دوازدهم شاخه فنی و حرفه ای در سطح ملی توسط حمزه مربوطی از هنرستان آیت الله سعیدی را مایه مسرت و افتخار است.

وی در پایان کسب این موفقیت ارزنده علمی را به معاونت آموزش متوسطه، کارشناسی فنی و حرفه ای، کادر مدیریتی، هنرآموزان و هنرجویان هنرستان آیت الله سعیدی تبریک گفت و برای جامعه فرهنگی خلاق و فرهیخته آموزش و پرورش بهبهان آرزوی بهروزی و سربلندی کرد.