رئیس آموزش و پرورش شهرستان بندرماهشهر از راه‌اندازی مدرسه تیزهوشان در این شهرستان خبر داد

فضل اله ترحم |خورنا: با ثبت نام در پایه هشتم متوسطه اول، مدرسه تیزهوشان در بندرماهشهر راه اندازی می شود

مجتبی دیناروند رئیس آموزش و پرورش بندرماهشهر با اشاره به اخذ مجوز راه‌اندازی اولین مدرسه تیزهوشان در این شهرستان اظهار کرد: این مدرسه برای مقطع متوسطه اول راه‌اندازی شده است و امسال به ضمیمه در مدرسه متوسطه دوم نمونه دولتی پژوهشگران فعالیت می‌کند.

وی افزود: بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده قرار است، سال آینده برای آن، فضا در نظر بگیریم. در سال تحصیلی جدید، ۲۵ دانش‌آموز در تکمیل ظرفیت در پایه هشتم پذیرش می‌شوند.

رییس آموزش و پرورش بندرماهشهر به چگونگی و شرایط ثبت نام دانش آموزان اشاره کرد و گفت:

دانش آموزان پایه هفتم که حداقل معدل آنها ۱۹ می باشد از طریق سایت hoosh8.medu.ir تا روز پنج شنبه ۱۷ مرداد ماه فرصت دارند وارد سایت شده و ثبت نام نمایند.

دیناروند اظهار امیدواری کرد در سال آینده دانش آموزان پایه ششم بتوانند با شرکت در این آزمون و در صورت پذیرفته شدن وارد این مدرسه شوند.

دیناروند افزود: تمام تلاش آموزش و پرورش این است تا بتواند فضا و امکانات مناسب و مطلوبی را برای همه دانش آموزان بندرماهشهر مهیا سازد..

دیناروند در ادامه گفت: بندرماهشهر با حدود ۴۷ هزار دانش‌آموز تاکنون هیچ مدرسه استعدادهای درخشانی نداشته است. چون تعدادی از دانش‌آموزان شهرهای اطراف مانند هندیجان و بندرامام برای تحصیل به بندرماهشهر می‌آیند، راه‌اندازی این مدرسه موجب می‌شود دانش‌آموزان دیگر برای تحصیل به شهرستانی مانند بهبهان نروند. همچنین قول هم گرفته‌ایم که سال آینده مجوز راه‌اندازی مدرسه تیزهوشان پسرانه در مقطع متوسطه اول را بگیریم.

دیناروند در پایان گفت: همچنین امسال مجوز راه‌اندازی مدرسه نمونه دولتی پسرانه در مقطع متوسطه دوم را در بندرماهشهرگرفته‌ایم و از مهرماه امسال در این مدرسه پذیرش داریم.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *