گسترش ورزش در سطح کشور میتواند خیلی کارساز باشد

حجت الاسلام والمسلمین حسینی امام جمعه شهرستان هندیجان در گفتگو با خبرگزاری خورنا اظهار داشت: به اتفاق نماینده مجلس بازدیدی از اماکن ورزشی خصوصا استخر سرپوشیده شهرستان هندیجان که سالیان سال هست مردم این شهرستان چشم انتظار افتتاح این پروژه هستند داشتیم  امیدواریم که امسال این چشم انتظاری به پایان برسد و شاهد افتتاح و بهره برداری از آن باشیم.

وی در ادامه گفت: همچنین بحث فضاهای دیگر ورزشی، چمن های مصنوعی ، چمن طبیعی، روستاها و سالن های ورزشی مشکل ایاب و ذهاب تیم های ورزشی به شهرهای دیگر استان توسط روسای هیات های ورزشی مطرح شد.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی افزود: واقعا مشکلات ورزش هندیجان پیش پا افتاده ای هستن که با هزینه های بسیار ناچیز قابل حل میباشد، جا دارد مسئولین همت جدی برای پیشبرد امر ورزش در سطح شهرستان که به نشاط جوانان و مردم کمک میکند داشته باشند.

امام جمعه شهرستان هندیجان گفت: استعداد های خوبی در همه رشته های ورزشی اعم از رزمی، ورزشهای گروهی و تیراندازی وجود دارد که امروز مشاهده کردیم که با یک همت مضاعف میشود کارهای بزرگی را در سطح شهرستان با هزینه های کم انجام داد .

ایشان در ادامه خاطر نشان کرد: عملکرد هیات های ورزشی نسبتا خوب بوده، سرپرست اداره ورزش و جوانان در طول مدتی که سکان هدایت اداره ورزش و جوانان را برعهده گرفته اند مسئله ورزش شهرستان را خیلی پیشرفت داده اند کارهای خوبی نسبت به سالیان پیش انجام شده مثال پروژه استخر را با همتی که انجام دادند تا به اینجا کشانده اند که انشالله امیدواریم به پایان برسد .

وی افزود: ورزش یک امر بسیار مثبت و امر به معروفی است که هم نشاط و هم سلامتی را با خود دارد، رقابت سالم در دل ورزش نهفته است، بهترین راه مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن، پرداختن به امر ورزش است.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی خاطر نشان کرد: بحث گسترش ورزش در سطح کشور و شهرستان ما میتواند خیلی کارساز باشد در خصوص مبارزه با تهاجم فرهنگی که میتواند اوقات فراغت جوانان و نوجوانان را به خوبی پر کند و در واقع در سالم سازی معنوی و مادی جامعه ورزش امر خیلی کارساز می باشد.

ایشان در پایان افزودند: تحرک برای بچه ها خصوصا در دوره ای که وسایل ارتباط جمعی خیلی از بچه ها را بی تحرک کرده، ما انتظار داریم  خانواده ها نسبت به تحرک فرزندان خود و ترغیب آنها به امر ورزش همکاری کنند و در این راستا قدم بردارند تا بچه ها و فرزندان با نشاط تری داشته باشند.