تغییر و تحولات مدیریتی در حوزه ورزش روند پیگیری و انجام موضوعات ورزشی را در هندیجان بهبود داد

سرپرست اداره ورزش و جوانان و روسای هیات های ورزشی شهرستان هندیجان امروز شنبه مورخ دوازدهم تیر ماه با نماینده این شهرستان در مجلس شورای اسلامی دیدار و گفتگو کردند.

علی گلمرادی نماینده مردم بندر ماهشهر، امیدیه و هندیجان در گفتگو با خبرگزاری خورنا اظهار داشت: امکانات و زیر ساختهای ورزشی در شهرستان هندیجان با توجه به سرانه جمعیت و نیازمندی های شهرستان کمبود آن کاملا محسوس است .

وی افزود: پیگیری های خیلی خوبی ظرف دو سه سال گذشته انجام شده ، تغییر و تحولات مدیریتی که در حوزه شکل گرفته، روند پیگیری و انجام موضوعات ورزشی روبه بهبود است .

ایشان خاطر نشان کرد: تعریف زمین های چمن مصنوعی در چهار نقطه شهرستان کار خوبی است، تلاش خواهیم کرد تا پایان سال جاری به سرانجام برسد .

گلمرادی ادامه داد: موضوع استخر بحث بسیار اساسی و جدی است که اعتبارات خیلی خوبی بعد از سالیان سال به این پروژه تخصیص داده شده، ما امروز تقریبا پیشرفت فیزیکی ۹۰ در صدی را در استخر شاهد هستیم.

ایشان در ادامه افزود: تلاش میکنیم با پیگیری های مستمر و متداومی که انجام میشه سریعا با تخصیص اعتبار موضوع استخر را برطرف تا این پروژه نهایی شود و مردم بتوانند با توجه به محدودیت هایی که در حوزه ورزش وجود دارد بخوبی از آن استفاده نمایند.

نماینده هندیجان در مجلس شورای اسلامی عنوان نمود: موضوع استخر اولویت پیگیری همه ما باید باشد بنده هفته آینده جلسه ای با مسئولین ورزش استان خواهم گرفت تا موضوع مالی را برطرف نموده و با توجه به فراهم شدن مصالح خیلی سریع کار آن به اتمام برسد .

گلمرادی گفت: طی جلسه ای که با هیات های ورزشی شهرستان هندیجان داشتیم بیشتر بحث مالی عنوان گردید که قرار شده طی روزهای آتی جلسه مشترکی با مسئولین شهرستان هندیجان و فرماندار بندر ماهشهر جهت کمک به این هیات ها برگزار و راهکاری مناسب پیدا کنیم و از آن ظرفیت ها استفاده نماییم.

ایشان در پایان افزود: بحث تعمیرات ماشین الات اداره ورزش و جوانان هندیجان  بسیار مهم است که با هماهنگی هایی که انجام دادیم تعمیرات این ماشین الات را به اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان محول نمودیم .

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *