غفلت مالک خودرو, فرصت طلبی سارق و سرعت عمل پلیس در بهبهان

خورنا | پدرام کسائی: فرمانده انتظامی شهرستان بهبهان از دستگیری سارق یکدستگاه خودروی خارجی و کشف خودرو مسروقه در کمتر از سه ساعت در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری خورنا، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ “محمد عزیزی” در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی اعلام مرکز فوریتهای پلیسی مبنی بر سرقت یکدستگاه خودروی خارجی, شناسایی و دستگیری سارق و کشف خودرو در دستور کار ماموران قرار گرفت.

وی تصریح کرد: ماموران کلانتری۱۲ با حضور فوری در محل سرقت متوجه شدند، که مال باخته، خودروی خود را در حالی که روشن و درب هایش باز بوده را لحظاتی رها کرده، و سارق فرصت طلبی نیز از راه رسیده و آن خودرو گران قیمت خارجی را به سرقت برده و از محل متواری شده است.

سرهنگ عزیزی بیان داشت: سارق فرصت طلب که با اجرای فوری طرح مهار وکنترل خروجی های شهر خود را در حلقه ی کنترلی ماموران پلیس گرفتار دیده بود، خودروی مسروقه را در نقطه ای در حاشیه ی شهر مخفی نموده، و خود به سمت یکی از استانی همجوار متواری شد.

وی افزود: ماموران کلانتری ۱۲ با انجام اقدامات فنی و تخصصی موقعیت سارق را شناسایی، و پس از هماهنگی قضایی, به محل حضور سارق عزیمت نموده و وی را در عملیاتی غافلگیرانه در مخفیگاهش در استان همجوار دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان بهبهان با بیان اینکه با اعتراف سارق, خودروی مسروقه در سطح شهر بهبهان کشف و به مالکش مسترد گردید تأکید کرد: نیروی انتظامی به صورت شبانه روزی با سارقان و مخلان امنیت و آرامش به شدت برخورد می کند، لکن غفلت شهروندان می تواند فرصت را برای سارقان ایجاد کند.