اجرای مصوبه‌های سفرهای هیئت دولت در خرمشهر

خورنا : مصطفی مطورزاده امروز اظهار داشت: انجام سفرهای استانی هیئت دولت نباید با تصویب مصوبات رها شوند.
به گزارش خورنا و به نقل از فارس، وی بیان کرد: مصوبات سفرهای استانی هیئت دولت باید با جدیت توسط مسئولان اجرایی و استانی پیگیری و به مرحله اجرا و عملیاتی شدن برسد.
نماینده مردم خرمشهر در مجلس شورای اسلامی افزود: نتایج سفرهای استانی هیئت دولت در مناطق مختلف باید به‌صورتی اجرایی شوند که برای مردم ملموس و عینی باشد.
وی با اشاره به نتایج مطلوب سفرهای استانی هیئت دولت، ادامه داد: مسئولان اجرایی باید باپیگیری مصوبات هیئت دولت نتایج این سفرها را برای مردم ملموس کنند.
مطورزاده تصریح کرد: در همین راستا دولت باید سیستمی را برای نظارت بیشتر بر عملکرد مدیران در راستای اجرای مصوبات تعریف کند و مصوبات هیئت دولت تا مرحله اجرا و بهره‌برداری پیگیری شوند.
وی در ادامه با اشاره به آغاز دور چهارم سفرهای استانی هیئت دولت، گفت:‌ باتوجه به اینکه هنوز تعداد کثیری از مصوبات سفرهای اول تا سوم هیئت دولت در بسیاری از نقاط کشور اجرایی نشده است، دولت نباید در این دور از سفرها مصوبات را افزایش دهد.
نماینده مردم خرمشهر در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: پیگیری و تأکید بر اجرای مصوبات هیئت دولت در سفرهای اول تا سوم باید رویکرد دور چهارم سفرهای استانی باشد.
وی اظهار داشت:‌ متاسفانه هنوز برخی از مصوبات دور نخست سفرهای هیئت دولت در شهرستان خرمشهر اجرایی نشده و این موضوع بیانگر اهمیت پیگیری مصوبات سفرهای گذشته هیئت دولت است.
مطورزاده خاطرنشان کرد: هیئت دولت در طول سفرهای استانی مصوبات بسیار ارزشمندی را در سطح شهرستان داشته که تعدادی از مصوبات نیز اجرایی شده است.
وی افزود: امیدواریم مسئولان دستگاه‌های اجرایی با هدف عمران و آبادانی بیش از پیش شهر مصوبات اجرا نشده را پیگیری و موانع فراروی اجرای مصوبات هیئت دولت را برطرف کنند.
نماینده مردم خرمشهر در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: حل مشکلات عمرانی و خدماتی خرمشهر نیازمند تلاش و همکاری همه جانبه تمام نهادها و دستگاه‌های اجرایی محلی و استانی و در برخی موارد کشوری است.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *