کشف بیش از دو میلیارد ریال کالای قاچاق در بهبهان

خورنا | پدرام کسائی: جانشین فرمانده انتظامی استان از کشف کالای قاچاق به ارزش ۲ میلیارد و ۱۰۰میلیون ریال در شهرستان بهبهان خبر داد.


به گزارش خبرگزاری خورنا، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ “سید محمد صالحی” در تشریح این خبر اظهار داشت: در راستای مبارزه با قاچاق کالا و ارز و تشدید برخورد با قاچاقچیان، ماموران مبارزه با قاچاق کالای بهبهان با رصد اطلاعاتی و کنترل دقیق خودروهای عبوری در محورهای مواصلاتی ایستگاه ایست و بازرسی “دیلم-امیدیه”، ۲ دستگاه وانت پراید، یک دستگاه سمند، یک دستگاه پژو ۴۰۵ و یک دستگاه ساینا حامل کالای قاچاق را شناسایی و طی پنج عملیات ضربتی متوقف کردند.
این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: ماموران پلیس در بازرسی از خودروهای توقیف شده ۶ هزار و ۱۴۷ عدد انواع ابزارآلات، ۷۳ طاقه پارچه، ۷۲ جفت کفش و ۱۰دستگاه باطری قاچاق فاقد هرگونه مدارک گمرکی را کشف کردند.
سرهنگ صالحی با بیان اینکه کارشناسان ارزش کالاهای قاچاق کشف شده را بالغ بر ۲ میلیارد و ۱۰۰میلیون ریال برآورد کردند، اذعان داشت: در این رابطه پنج متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی تحویل داده شدند.
جانشین فرمانده انتظامی استان خوزستان خاطر نشان کرد: مبارزه با قاچاق از مأموریت های مهم و مستمر پلیس برای رشد و شکوفایی اقتصاد کشور است.