جانشین فرمانده انتظامی اهواز خبر داد:

دستگیری باند ۳ نفره سارقان منزل با ۱۶ فقره سرقت در اهواز

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان اهواز از دستگیری یک باند ۳ نفره سارقان منزل با ۱۶ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری خورنا “کیومرث کشوری” در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت منزل در یکی از مناطق شهر اهواز،بررسی موضوع، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان احتمالی در دستور کار پلیس قرار گرفت.
سرهنگ کشوری افزود:ماموران انتظامی موفق شدند با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی دقیق ۳ سارق حرفه‌ای و سابقه‌دار را شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضایی در سه مرحله عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهشان دستگیر کنند.
این مقام انتظامی تصریح کرد:در بررسی‌های به عمل آمده مشخص شد که هر ۳متهم از سارقان سابقه‌دار و زندانی هستند که به قید وثیقه آزاد شده و مجدداً به اعمال مجرمانه به ویژه سرقت مشغول می‌باشند.
وی در ادامه عنوان داشت: وی در ادامه عنوان داشت:در بازرسی های به عمل آمده از مخفیگاه این سارقان اموال سرقتی از قبیل:کولرهای اسپیلت و وسایل خانگی برقی زیادی کشف گردید و متهمان به ۱۶ فقره سرقت منزل در شهر اهواز اعتراف کردند.
جانشین فرمانده انتظامی اهواز در پایان ضمن اشاره به تحویل متهمان به مراجع قضایی به شهروندان توصیه کرد:تجهیز منزل به دوربین های مدار بسته،استفاده از تجهیزات ایمنی در ساختمان و به‌کارگیری نگهبان محله از راهکارهای موثر در پیشگیری از سرقت منزل می باشد.