برگزاری جلسه سازماندهی وسایل ایاب و ذهاب دانش آموزان در سال تحصیلی ۹۸/۹۹

جلسه سازماندهی وسایل ایاب و ذهاب دانش آموزی شهرستان روز یکشنبه مورخ ششم مرداد ماه به میزبانی مدیریت آموزش و پرورش و با حضور تمامی اعضا برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری خورنا در این جلسه ابتدا عباسی مدیر آموزش و پرورش با مهم دانستن امر ایاب و ذهاب دانش آموزان گفت : باید تمام تلاشمان را بکنیم که اولیا با رضایت و آرامش خاطر فرزندان خود را به مدرسه بفرستند و تنها دغدغه آنها درس خواندن فرزندانشان باشد چرا که امر ایاب و ذهاب میتواند تأثیر مستقیمی بر روحیه دانش آموزان بگذارد.

ایشان همچنین مشکل سرویس مدارس روستایی را نیز مطرح نمود و خاطر نشان کرد: ضروریست سرویس مدارس روستایی نیز ساماندهی گردد تا هیچ دانش آموزی از تحصیل باز نماند .

سروان رستمی جانشین پلیس راهور نیز با بیان مشکلات قانونی موجود افزود: با توجه به قانون، رانندگان حمل و نقل شهری باید دارای گواهینامه پایه دو باشند که متاسفانه کمتر این موضوع در سطح شهر رعایت میشود ولی قانون با کسی شوخی ندارد.

وی خاطر نشان کرد: در صورت مشاهده، با متخلف برخورد قانونی خواهد شد ، پس ضروریست به رانندگان و اولیا دانش آموزان اطلاع رسانی لازم صورت پذیرد .

شهنه معاونت برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری هندیجان نیز در این باره تصریح کرد : جهت آگاهی مردم لازم است بنرهایی در سطح شهر نصب شود تا خانواده ها اهمیت موضوع را درک کنند و همچنین فراخوانی در سطح شهر جهت شرکت رانندگان پایه دو در طرح سرویس مدارس ، اعلام شود .

عباسی در پایان افزود: در اسرع وقت جلسه ای جهت آگاهی مدیران مدارس برگزار خواهد شد که آموزش و پرورش ، شهرداری و راهنمایی و رانندگی مسائل مهم و ضروری طرح را به اطلاع مدیران برسانند .

لازم به ذکر است در این جلسه نمایندگان تاکسیرانی ، فرمانداری ، اداره صنعت و معدن ، اداره راه و کارشناسان اداره آموزش و پرورش و شهرداری حضور داشتند .