نارضایتی کارکنان خدمات‌دهنده هندلینگ شرکت فرودگاهی عقاب عسلویه فرودگاه دزفول/ هیچ کس را نداریم

خورنا- برخی از کارکنان خدمات‌دهنده هندلینگ شرکت فرودگاهی عقاب عسلویه که در فرودگاه دزفول مشغول به کاربوده از وضعیت شغلی خود ناراضی بوده و خواستار توجه مسئولان و رفع مشکل های موجود هستند.

یکی از این کارکنان در گفت و گو با خورنا با بیان این که به علت شرایط شرکت و فرودگاه در ماه ۱۵ روز کار می‌کنیم، گفت: در واقع کارکنان این مجموعه به دو قسمت تقسیم شده‌اند و در هر قسمت ۱۵ روز کار به صورت ۸ ساعته می‌باشد.

وی با اشاره به این که در ماه ۱۵ روز کار، ۱۵ روزحقوق و ۱۵ روز بیمه پرداخت می‌کنند و با ۸۰۰ الی۹۰۰ هزار در ماه با این شرایط کاری چطور می شود زندگی کرد؟ گفت: برخی در این شرکت به صورت ۳۰ روزه خدمت می کنند و حقوق هم می گیردند.

این کارمند خدمات‌دهنده هندلینگ شرکت فرودگاهی عقاب عسلویه ادامه داد: اما ما هیچ کس را نداریم و باید ۱۵ روز خدمت کنیم وحقوق کم بگیریم، حاضریم شب روز کار کنیم و همان حقوق زیر ۲ میلیون رو بگیریم، البته شرکت بیشتر از اینم حقوق نمی‌دهد.

وی دغدغه دیگر کارکنان خدمات‌دهنده هندلینگ شرکت فرودگاهی عقاب عسلویه را تاخیر پرواز شرکت کارون از تهران به دزفول دانست و گفت: این پرواز روزهای یکشنبه، پنجشنبه و جمعه انجام می شود و همین پروازها تاخیرهای بالای۳ الی۴ ساعت دارد.

این کارمند خدمات‌دهنده هندلینگ شرکت فرودگاهی عقاب عسلویه با بیان این که تاخیرهای چندساعته پروازها راندمان کاری ما کارکنان را کاهش داده است خاطر نشان کرد: شرکت اضافه کاری کارکنان را پرداخت نمی کند.

وی بیان کرد: مردم دزفول وشهرستان‌های هم جوار فرودگاه از بابت تاخیر این شرکت هواپیمایی به ستوه آمدند ومشکل ساز شده است و باید بیش از گذشته نسبت به رفع این موضوع توجه شود.

لازم به ذکر است پایگاه خبری خورنا آماده انتشار توضحیات شرکت خدمات‌دهنده هندلینگ شرکت فرودگاهی عقاب عسلویه، فرودگاه دزفول و تمام نهادهای مربوط به این خبر و شفاف سازی آنان است.

انتهای پیام/