شهردار بهبهان خبر داد: شورای شهر مانع پیگیری مطالبات می‌شود

خورنا: شهردار بهبهان گفت: شورای شهر با لغو ماموریت‌های اینجانب به عنوان شهردار، مانع از پیگیری مطالبات شهرداری می‌شود.

علیرضا بهادری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بهبهان در خصوص تاخیر شش ماهه در پرداخت حقوق کارکنان پیمانکاری شهرداری این شهرستان اظهار کرد: در ابتدا از همه کارکنان، کارگران و پرسنل زحمت‌کش شهرداری تشکر می‌کنم اما هفت میلیارد و ۲۰۰ میلیون‌تومان بدهی گذشته شهرداری به دوش ما افتاد که آن را در این مدت پرداخت کرده‌ام.

وی افزود: حساب مالیات بر ارزش افزوده شهرداری نیز که تنها منبع درآمد ما است، توسط دادگاه مسدود شده است.

شهردار بهبهان تصریح کرد: همچنین ۱۳۰ نفر بازنشسته پیش‌بینی نشده کارهای سخت و زیان‌آور داشتیم که مجبور شدیم قسمتی از سنوات آنها را پرداخت کنیم.

وی در خصوص مطالبات شهرداری گفت: ما قریب به پنج میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان از وزارت نفت طلب داریم که کارهای قانونی آن انجام شده و وزیر دارایی نیز دستور مساعدت در پرداخت آن را داده است.

بهادری خاطرنشان کرد: اما به دلیل اختلافاتی که میان شورا و شهرداری است، شورای اسلامی شهر از پیگیری اینجانب جلوگیری کرده و ماموریت‌های من را لغو می‌کند و نمی‌گذارد مطالبات شهرداری از وزارت نفت را پیگیری کنم.

وی با بیان اینکه شورای شهر برای اخراج ۲۰۰ نفر به شهرداری فشار می‌آورد، ادامه داد: من با اخراج مخالف هستم و تاکنون یک نفر را نیز اخراج نکرده و نخواهم کرد زیرا حقوق با تاخیر هم که باشد اما باز هم پرداخت می‌شود ولی اگر یک نفر اخراج شد، مشکلات فراوانی برای وی به وجود خواهد آمد.

شهردار بهبهان در پایان در خصوص راهکار برون‌رفت از این وضعیت گفت: مسئولان و بزرگان شهر وساطت کنند تا بگذارند این پول و طلب شهرداری را وارد شهر کرده و نیروهای زحمت‌کش شهرداری به حقوق خود دست یابند.

وی خاطرنشان کرد: انتظار داریم مسئولان استانی و شهری از ما برای پیگیری این مطالبات حمایت کنند.