رئیس هیئت مدیره انجمن شرکت های عمرانی خوزستان مطرح کرد؛

جامعه کارفرمایی خوزستان مخالف “استعفاء” است

خورنا| سرویس شهر: پس از اعلام غیر رسمی استعفای محمد هادی قنوات عضو شورای شهر اهواز که از چهره های شناخته شده جامعه کارفرمایی استان خوزستان نیز به شمار می رود، علی طاهری دبیر کانون سراسری پیمانکاران عمرانی ایران و رئیس هیات مدیره شرکتهای عمرانی استان خوزستان در پیامی مخالفت خود را با این تصمیم اعلام نمود؛ در ادامه متن این پیام را می خوانید.

جامعه کارفرمایی استان خوزستان طی سال های مدید فراز و نشیب های بسیاری را به خود دیده و هر زمان که سکان داران توانمندی ، هدایت کشتی این جامعه  را بر عهده گرفته اند کارفرمایان نیز توانسته اند نقش حقیقی خود را ایفا کرده و گاها باری را که می بایست دولتها بر دوش می کشیدند، به گرده گرفته اند.

“محمد هادی قنوات” از ناخدایان کار کُشته و خوش نامی است که از دل جامعه عظیم کارفرمایی خوزستان به شورای شهر اهواز راه یافت و در طول فعالیت خود، به گواه همگان به عنوان یکی از چهره های اثرگذار در پارلمان شهری اهواز محسوب می شد.
او در این مدت خدمات ارزنده ای را به شهر و شهروندان اهواز ارائه داد و بارها و بارها در نطق های رسای خود خواسته های شهروندان را به گوش مدیران رسانده است.
محمد هادی قنوات امروز فقط نماینده شهروندان در شورای شهر نیست بلکه چشم و گوش و زبان همه کارفرمایانی است که او را به عنوان پیشگام خود برگزیدند پس حتا اگر خود او هم مایل به کناره گیری باشد، جامعه پرشمار کارفرمایی استان خوزستان این رخصت را به او نخواهد داد.
به تعبیری دیگر وی نماینده بخشی از جامعه است که با امیدهای فراوان به او رای دادند تا به عنوان یک نماینده صدای آنها باشد.

جامعه کارفرمایی اعلام می دارد شدیدا با “استعفای” نماینده خود در شورای شهر مخالفت است و از محمد هادی قنوات تقاضا دارد همچنان با قدرت و صلابت به فعالیت خود ادامه دهد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *