پروژه دو خطه کردن راه آهن بندر امام – اندیمشک از جمله پروژه‌های استراتژیک است

خورنا- فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: ۱۶ پروژه زیرساختی مختلف نظیر آبرسانی و خطوط حمل و نقل ریلی در خوزستان در دست اجرا است و گام‌های بلندی برای توسعه زیرساخت‌های ملی با هدف توسعه اقتصاد کشور برداشته شده است.

سرلشکر حسین سلامی روز پنج شنبه در حاشیه بازدید از منطقه بامدژ اهواز و پروژه‌های ملی قرارگاه خاتم الانبیا در جمع خبرنگاران اظهار داشت: هدف اصلی ما از این سفر، بازدید از مناطق سیل زده خوزستان است که امیدواریم روز به روز شاهد بهبود وضعیت رفاهی و معیشتی مردم این استان به ویژه در مناطق سیل زده باشیم.

وی افزود: همچنین در این سفر از تعدادی پروژه مهم قرارگاه خاتم الانبیا (ع) در مجموعه استان بازدید شد که امید است این پروژه‌ها در زمان مشخص شده، به پایان برسد.

فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: با توجه به اهمیت راهبردی سیستم حمل و نقل کشور در مسیر توسعه و ارتقای کیفیت اقتصادی کشور، پروژه دو خطه کردن راه آهن بندر امام – اندیمشک از جمله پروژه‌های استراتژیک بوده که توسط قرارگاه خاتم الانبیا در حال اجرا است.

وی بیان کرد: طول این خط حدود ۲۷۵ کیلومتر است که مسیر اندیمشک تا اهواز ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته که تا پایان سال جاری به بهره برداری می‌رسد.

سرلشکر سلامی اظهار داشت: انتظار می‌رود این پروژه هرچه سریع‌تر به بهره برداری برسد تا ما شاهد گسترش کیفیت کمی و کیفی حمل و نقل استراتژیک در استان خوزستان باشیم و بی شک این پروژه بزرگ کمک شایانی به توسعه اقتصاد کشور می‌کند.

انتهای پیام/