نماینده ولی فقیه در استان خوزستان:

بی‌توجهی به آموزش و پرورش باعث رشد ناهنجاری های اجتماعی می‌شود

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان تصریح کرد: هر چه میزان توجه به آموزش و پرورش در جامعه کمتر بشود به طبع آن ناهنجاری‌های اجتماعی فرصت رشد و توسعه بیشتری پیدا خواهند کرد.

احمدرضارستمی: به گزارش خبرگزاری خورنا در بیست و یکمین جشنواره خیرین مدرسه ساز استان خوزستان که امروز پنجشنبه سوم مرداد ماه ۹۸ در تالار امام رضا شهرک نفت اهواز برگزار شد سید عبدالنبی موسوی‌فرد ضمن اشاره به اقدام خداپسندانه خیرین مدرسه ساز گفت: مطابق معارف دینی بعد از اطاعت فرمان خداوند در انجام واجبات دینی هیچ عملی نزد خداوند بالاتر از خدمت خالصانه به خلق نیست.

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان یادآوری کرد: اگر چه خیرین مدرسه ساز با ساخت مدرسه در مناطق گوناگون کشور و بالاخص استان خوزستان دلهای بسیاری را شاد کرده‌اند اما متاسفانه هنوز برخی دانش آموزان استان یا در کانکس تحصیل می کنند و یا از لحاظ سرویس بهداشتی با مشکلاتی زیادی مواجه هستند.

وی اظهار داشت: ساخت مدرسه اگر چه امری لازم و ضروری است و از ملزومات اصلی امر آموزش و پرورش به حساب می‌آید ولی پرداختن تنها به این مسئله نیز نباید موجب غافل شدن ما از توجه به شاخصه‌های آموزش و پرورش در استان شود.

حجت الاسلام موسوی فرد تصریح کرد: هر چه میزان توجه به آموزش و پرورش در استان کمتر شود به طبع آن ناهنجاری‌های اجتماعی فرصت رشد و توسعه بیشتری پیدا خواهند کرد.

نماینده ولی فقیه در خوزستان گفت: با توجه به استعدادهای علمی فراوانی که در استان خوزستان وجود دارد ما باید تمام تلاش خود را به کار گیریم که با برنامه‌ریزی‌های مناسب، زمینه موفقیت آنها را المپیادهای مختلف علمی فراهم کنیم.

وی ضمن اشاره به مشکلات دانشجویان تربیت معلم استان گفت: این دانشجویان دارای مشکلات عدیده‌ای هستند که باید هرچه سریعتر برطرف شده و بستر لازم برای رشد و پیشرفت آنها فراهم‌ شود کما اینکه دغدغه های معلمین استان نیز باید مدنظر مسئولین آموزش و پرورش قرار بگیرند.

حجت‌الاسلام موسوی فرد در پایان اظهار کرد: با توجه به اینکه شریان حیاتی کشور از استان خوزستان می‌گذرد لذا از هیأت دولت می‌خواهیم که نگاه ویژه‌ تری نسبت به استان خوزستان داشته باشد.