کسب ۱۶۲ مقام برتر استانی در مسابقات فرهنگی و هنری توسط آموزش و پرورش بهبهان/ رشد ۷۵ درصدی

خورنا | پدرام کسائی:   مدیر آموزش و پرورش بهبهان خبر داد: شهرستان بهبهان موفق به کسب ۱۶۲ مقام برتر استانی در مسابقات فرهنگی و هنری و پرسش مهر شده است.

به گزارش خبرگزاری خورنا به نقل از  روابط عمومی آموزش و پرورش بهبهان، رسول عبدی پور در تشریح جزئیات خبر گفت: با همت و تلاش حوزه معاونت پرورشی، مدیران، معاونین، مربیان و دانش آموزان خلاق، مستعد و سختکوش شهرستان بهبهانی توانسته ایم مقام های استانی و کشوری متعددی را در مسابقات فرهنگی و هنری و پرسش مهر ریاست جمهوری کسب کنیم.

وی در ادامه با اشاره به رشد چشمگیر تعداد مقام های برتر شهرستان بهبهان در سطح استان، افزود: در سال تحصیلی ۹۶، مجموع رتبه های کسب شده ۹۲ بوده، که در سال ۹۷ با کسب ۱۶۲ مقام به صورت گروهی و انفرادی در مقطع متوسطه اول و دوم، به رشد ۷۵ درصدی در مسابقات فرهنگی و هنری دست یافته ایم.

عبدی پور افزود: در سال گذشته مقطع ابتدایی نیز در مسابقات فرهنگی مشارکت فعال داشتند، که با توجه به بخشنامه سال ۹۷، این مقطع از مسابقات حذف شد و دانش آموزان ساعی شهرستان بهبهان نتوانستند در مسابقات فرهنگی و هنری شرکت کرده و توانایی های خود را به نمایش بگذارند.

مدیر آموزش و پرورش بهبهان در پایان بیان کرد: مسابقات فرهنگی و هنری فرصتی مناسب برای شکوفایی استعداهای دانش آموزان است و در صورتیکه با تلاش و پشتکار هدفمند آنان توام شود، می تواند نتایج مطلوبی را در پی داشته باشد.