نتایج مسابقات فوتبال لیگ برتر خوزستان در ایستگاه دهم

خورنا: چرخ هفته دهم لیگ برتر فوتبال خوزستان که بنام شهید عبدالحسین سالمی نامگذاری شده بود در شرایطی دنبال شد که تیم استقلال ملاثانی همچنان یکه تاز این رقابت ها است.

به گزارش خبرنگار خورنا، ضمن اینکه تیمهای استقلال شوشتر، نفتون مسجدسلیمان، فرهنگ رامهرمز و شلمچه نوین خرمشهر در تعقیب صدرنشین هستند، بقیه تیم ها هم در تلاشند تا جایگاه بهتری را در جدول رده بندی برای خود دست و پا کنند.

این هفته احتیاط حرف اول را می زد و در هفت دیدار انجام شده ۱۲ گل بر تور دروازه ها بوسه زد. خوشبختانه داوران این هفته به غیر از یک دیدار، توانستند خوش بدرخشند که امید میرود این روند با حمایت کمیته داوران ادامه دار بماند.

به هرحال داوری در هر صورت بدون نقص نیست و آنان در تعیین تیم برنده یا بازنده هیچ نقشی ندارند، اما باید پذیرفت دو مورد باعث می شود که قضاوت خوبی از داوران شاهد باشیم: مورد اول توانایی مدیریت خود داور و مورد دوم پذیرش رای داور از سوی بازیکنان و مربیان که امید میرود تداوم داشته باشد.

بررسی رقابت ها را از حمیدیه آغاز میکنیم: دیدار استقلال ملاثانی و استقلال حمیدیه گر چه با تک گل دقیقه ۸۰ کاظم حردانی خاتمه یافت ولی در مجموع فوتبال پرمایه ای از سوی آبی های ملاثانی ارائه شد.

داریوش هرمزی سرمربی رامهرمزی این تیم در مدت فعالیت اش توانسته تیمی بسازد که یکی از زیباترین فوتبال ها را به نمایش بگذارد و به صورت مکرر امتیاز جمع می کند. این تیم با ۲۲ امتیاز در صدر جدول قرار دارد.

پرسپولیس ویس پس از چند هفته بی ثباتی بار دیگر چهره یک تیم پیروز را بخود گرفت. شاگردان بهمن فریس که میزبان سپاهان ایذه بودند با نتیجه ۲ بر ۱ پیروز شدند و به مکان ششم جدول رسیدند.

زردپوشان ایذه ای سرمست از پیروزی عقب افتاده خود مقابل همشهریشان آنزان با گل فرخ نیا از حریف پیش افتادند اما در ادامه قرمزپوشان ویسی با گلهای قاسم بریهی و علی عموری از شکست به پیروزی رسیدند تا شاگردان سرقلی دست خالی راهی دیار خود شوند.

در دیگر بازی این هفته میلاد دزفول چیزی بیش از مساوی خانگی ۰ بر ۰ مقابل شاهین هندیجان نصیبش نشد. سفید پوشان هندیجانی این روزها برای اندوختن امتیاز تلاش بسیاری دارند. ابراهیم اشکش سرمربی محجوب و با اخلاق این تیم با برقرار ساختن شیوه ای متفاوت نسبت به گذشته در تیم شاهین میل به پیروزی، حرکت از جناحین و بازی تهاجمی را برای فوتبال هندیجان به ارمغان آورده است.

استقلال شوشتر و نفتون مسجدسلیمان هم حریفانشان را بردند تا جزء بالا روندگان از پله های جدول به شمار آیند. استقلال با یک گل شلمچه نوین خرمشهر را شکست داد و با ۱۹ امتیاز به رده دوم جدول صعود کرد.

نفتون نیز با همین نتیجه بر شیبان غلبه کرد تا ۱۸ امتیاز شود و برحسب تفاضل کرد به رده سوم جدول تکیه زند. هر دو تیم از شادمان ترین تیم های این هفته بودند.

در همین چارچوب، در رامهرمز جدال استقلال و جنوب سوسنگرد به تساوی یک بر یک انجامید. شاگردان محمود احمدی ابتدا توسط بازیکن تازه وارد خود مجتبی احمدی در دقیقه ۶۵ به گل رسیدند اما حسین بیت سعید مهاجم گلزن تیم جنوب یکبار دیگر فرشته نجات تیمش لقب گرفت و در دقایق پایانی کار را به تساوی کشاند.

در ماهشهر شاهین این شهر قرار بود به مصاف تیم بحران زده استقلال مسجدسلیمان برود که باز بنا به دلایل انضباطی تیم مسجدسلیمانی بازی لغو گردید.

آخرین بازی هفته دهم را روز پنج شنبه فرهنگ رامهرمز و آنزان ایذه به میزبانی رامهرمز برگزار کردند. نیمه اول را فرهنگ با گل صادق صدریان پیروز به رختکن رفت اما در نیمه دوم پس از هدر رفتن ضربه پنالتی فرهنگ، تیم آنزان به خود آمد و با گلهای جمشید فرهادی و رشید عزیزی از حریف خود پیش افتاد ولی این پایان کار نبود چرا که فرصت طلبی احمد کردزنگنه موجب شد تیمش را از یک شکست خانگی نجات دهد.

فرهنگ با این تساوی ۱۸ امتیازی شد و از رده دوم جدول به رده چهارم سقوط کرد. از نکات گفتنی این دیدار عدم حضور داور مسابقه بود که داور چهارم این دیدار را سوت زد که مربیان هر دو تیم از نحوه قضاوت داوری بسیار شاکی بودند.

نتایج کلی هفته دهم مسابقات فوتبال لیگ برتر خوزستان:

(میلاد دزفول ۰…..شاهین هندیجان  ۰)

(استقلال ملاثانی ۱…….استقلال حمیدیه ۰)

(استقلال رامهرمز ۱…….جنوب سوسنگرد ۱)

(استقلال شوشتر ۱…..شلمچه خرمشهر ۰)

(نفتون مسجدسلیمان ۱…..شیبان باوی ۰)

(پرسپولیس ویس ۲……سپاهان ایذه ۱)

(فرهنگ رامهرمز ۲…..انزان ایذه ۲)

(شاهین ماهشهر و استقلال مسجدسلیمان برگزار نشد)

گزارش از: یونس عبادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *