کسب ۴ مقام برگزیده توسط شاعر هندیجانی

خورنا : سیدعارف مهدی‌نیا اظهار داشت: شعر ثروت ملی است و مادر و ریشه همه هنرهای هفت‌گانه و نشان فرهیختگی و میراث‌دار هویت قومی، ملی، ایرانی و اسلامی ما ایرانیان است.
به گزارش خورنا و به نقل از فارس، وی با اشاره به اینکه شعر زمانی پل ارتباطی عمیقی برای انتقال ارزش‌ها بود، بیان کرد: امروزه نیز جایگاه شعر همچنان میان جوانان و نسل جدید ارزشمند است.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی هندیجان افزود: بزرگان شعر و ادبیات فارسی همچون سعدی و حافظ در مسیر اعتلای فرهنگ و تمدن ایران اسلامی تأثیر بسزایی داشتند.
وی ادامه داد: امروزه نیز جوانان باید با الگو قرار دادن شعرا و مشاهیر ایران اسلامی در زنده نگاه‌داشتن و انتقال ارزش‌های اسلامی گام بردارند.
مهدی‌نیا در ادامه با اشاره به توانمندی و استعداد‌های بالقوه جوانان هندیجانی، تصریح کرد: «زهرا شعبانی» عضو انجمن فروغ فرزانگان شهرستان هندیجان و نویسنده کتاب حرف‌های تنهایی موفق به کسب مقام برگزیده در چهار کنگره شعر سراسری شد.
وی در ادامه گفت: این شاعر هندیجانی موفق به کسب مقام برگزیده چهارمین کنگره ملی شعر «آیینه نبی» مرودشت شیراز در تیرماه ۹۰، اولین کنگره ملی شعر «گلواژه‌های انتظار زن» همدان در تیرماه ۹۰، هفتمین همایش سراسری شعر «همسفر با پاییز» کاشان در مهرماه ۹۰ و کنگره شعر استانی بسیج بهبهان در مردادماه ۹۰ شد.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی هندیجان با اشاره به رشد فرهنگ شعر و ادب فارسی در هندیجان، اضافه کرد: مدیرکل ارشاد خوزستان تاکنون حمایت‌های همه جانبه‌ای از شاعران و هنرمندان هندیجانی داشته‌اند.
وی افزود: کسب چنین افتخاراتی توسط شاعران هندیجانی نشانگر گام‌های بزرگ هنرمندان در راستای اعتلای شعر و فرهنگ ایران اسلامی است.
مهدی‌نیا با اشاره به فرارسیدن هفته دفاع مقدس اضافه کرد: برنامه‌های متعددی در راستای بزرگداشت هفته دفاع مقدس توسط هنرمندان و فرهیختگان هندیجانی برگزار خواهد شد.
وی افزود: امیدواریم با برگزاری برنامه‌های هنری و فرهنگی بتوانیم گامی در راستای بزرگ‌داشت و پاسداشت ارزش‌ها و آرمان‌های دفاع مقدس باشیم.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی هندیجان از مسئولان خواست در راستای ارتقای سطح فرهنگ و هنر در سطح هندیجان همکاری و حمایت مطلوبی از هنرمندان هندیجانی داشته باشند.