چهار پروژه عمرانی فاضلاب در اهواز کلنگ زنی شد

چهار پروژه عمرانی فاضلاب امروز چهارشنبه دوم مرداد ۹۸ در اهواز کلنگ زنی شد.

احمدرضارستمی: به گزارش خبرگزاری خورنا چهار پروژه عمرانی فاضلاب با حضور نماینده ولی فقیه در استان، استاندار خوزستان و سرپرست شرکت آب و فاضلاب اهواز امروز چهارشنبه دوم مرداد ۹۸ در مناطق کیانشهر، پردیس، ایستگاه پمپاژ الهادی (منطقه ۴) و کوی مدرس اهواز کلنگ ‌زنی شدند.

اجرا و اصلاح ۱۰ کیلومتر خطوط و انشعابات فاضلاب در منطقه کیانشهر، اجرای دو کیلومتر خط تحت فشار در خروجی ایستگاه پمپاژ الهادی و اصلاح نقاط ریزشی در منطقه کوی مدرس، احداث یک باب ایستگاه پمپاژ و سه کیلومتر خط تحت فشار در منطقه پردیس و رفع معضل فاضلاب خیابان های گلفام و گلبهار این منطقه از جمله پروژه‌‌‌هایی بود که آیین کلنگ زنی آنها امروز در اهواز اجرایی شد.

در حاشیه این مراسم صادق حقیقی پور سرپرست شرکت آب و فاضلاب اهواز با بیان اینکه از اردیبهشت امسال تاکنون بیش از دو هزار میلیارد ریال پروژه فاضلاب در شهر اهواز کلنگ زنی شده است اظهار کرد: ۵۶ نقطه ریزش فاضلاب در اهواز وجود دارد که برای اصلاح کامل این نقاط به اعتباری در حدود یکهزار میلیارد ریال دیگر نیاز است.

غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان نیز در این مراسم با ابراز امیدواری از به بهره برداری رسیدن این چهار پروژه تا فصل زمستان یادآور شد: این پروژه‌هایی که امروز کلنگ‌زنی شدند در راستای اجرایی شدن مصوبه ۱۵ فروردین ۹۶ دولت برای اصلاح و بازسازی زیر ساختهای استان خوزستان می‌باشند.