ادامه ساخت و ساز بیمارستان ولی عصر(عج) همچنان زیر نظر دانشگاه جندی شاپور

خورنا | پدرام کسایی:  بیمارستان ۲۰۰ تخت خوابی حضرت ولی عصر (عج)، جزو پروژه هایی در بهبهان است که چند دهه از شروع آن می گذرد، و با قول و وعده های بسیاری که از سوی مسئولین مختلف محلی، استانی و کشوری برای تکمیل آن داده شده، همچنان به بهره برداری نرسیده است.

طی ماه های اخیر بارها شایعاتی مبنی بر تلاش برخی مسئولین، از جمله حبیب الله کشت زر نماینده بهبهان، جهت انتقال مدیریت ساخت و نظارت و ادامه فعالیت تکمیل این بیمارستان زیر نظر مستقیم دانشکده علوم پزشکی بهبهان بگوش رسید، که شاید با این کار سرعت بیشتر در تکمیل و بهره برداری از این طرح و تکمیل حداقل چند فاز این بیمارستان امکان پذیر گردد.

ولی همانطور که در نامه زیر که از سوی سرپرست دانشکده علوم پزشکی بهبهان صادر شده می بینید، از دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور خواسته شده پروژه بیمارستان ولی عصر (عج) همچنان زیر نظر اهواز باقی بماند.

سرپرست دانشکده علوم پزشکی بهبهان در این نامه، علت عدم تمایل به انتقال فرایند ساخت بیمارستان ولیعصر (عج) را، حساسیت، اهمیت و دانش مورد نیاز برای این پروژه ذکر کرده است.

حال این سوال پیش می آید که آیا در شهرستان بهبهان، با ظرفیت بالا و جایگاه ویژه علمی که در سطح استان و کشور دارد، نیروی متخصص و دانش مورد نیاز برای ساخت و تکمیل این پروژه وجود ندارد؟

آیا مسئولان دانشگاه جندی شاپور اهواز اهمیت و حساسیت این پروژه را بهتر از مدیران دانشکده علوم پزشکی بهبهان، آن هم در شرایط فعلی که بیمارستان های مستهلک بهبهان دارد، درک می کنند؟

امید داریم امسال در تبلیغات کاندیداهای نمایندگی مجلس بهبهان، تکمیل پروژه بیمارستان حضرت ولی عصر(عج) جزو وعده های انتخاباتی نباشد.