قهرمانی جنوب در مسابقات مینی فوتبال جام پیشکسوتان شهرستان هندیجان

رقابتهای مینی فوتبال جام پیشکسوتان شهرستان هندیجان با قهرمانی جنوب به پایان رسید .

تورج شعبانیان مسئول پیشکسوتان ورزش شهرستان هندیجان در گفتگو با خبرگزاری خورنا اظهار داشت: مسابقات مینی فوتبال جام پیشکسوتان با قهرمانی تیم جنوب به پایان رسید.

وی افزود: در این دوره از مسابقات شش تیم جنوب، پرسپولیس، ملوان، دوستان، ماهرویان و عقاب بصورت دوره ای در زمین چمن مصنوعی شهرداری به مصاف هم رفتند.

شعبانیان خاطر نشان کرد: در پایان تیم جنوب با ۹ امتیاز و تفاضل گل ۷، ماهرویان با ۹ امتیاز و تفاضل گل ۵ و تیم دوستان نیز با ۹ امتیاز و تفاضل گل ۱ به ترتیب مقام های اول تا سوم را کسب کردند.

مسئول پیشکسوتان ورزش شهرستان هندیجان گفت: علی عنانات از تیم جنوب و محمد ذاکری از تیم ملوان در پایان مشترکا به عنوان آقای گلی دست یافتند.

وی در پایان افزود: از اداره ورزش و جوانان، شهرداری و شورای اسلامی شهر هندیجان، هیات فوتبال، داوران، سرپرستان و مربیان تیم های شرکت کننده، مسئول برگزاری جناب آقای توفیق عبادی و همه بزرگوارانی که در  هر چه بهتر برگزار شدن این دوره از مسابقات با ما همکاری لازمه را داشتند تشکر و قدردانی می نمایم.

شایان ذکر است مراسم اهدای جوایز به تیم ها و نفرات با حضور سرپرست اداره ورزش و جوانان، درویشی رئیس اداره امور مالیاتی، محسنی مدیر سابق آموزش و پرورش، عبدالهی مسئول روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر هندیجان، خسروی رئیس هیات ورزش های همگانی و دیگر پیشکسوتان ورزش برگزار شد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *