مراسم تکریم و معارفه سرپرست شرکت توسعه صنایع پایین دستی پترو ایرانیان

خورنا|باقر گل فر:محمودهاشم زاده به عنوان سرپرست شرکت توسعه صنایع پایین دستی پتروایرانیان معرفی شد.

طی مراسمی با حضور مدیرعامل شرکت گروه پتروشیمی سرمایه گذاری ایرانیان آیین معارفه و تکریم برگزار شد . در این آیین از زحمات مسعودشفیعی تجلیل و محمود هاشم زاده به عنوان سرپرست جدید این شرکت معرفی شد.

رسول اشرف زاده به سیاق همیشگی درمراسم معارفه وتکریم از مدیرانی که قبول مسئولیت کردند تشکر و برای مدیران سابق، ‌آرزوی توفیق نمودند.
رسول اشرف زاده ضمن تشکر از خدمات برجسته و تاکید بر بستر سازی مناسب انجام شده در شرکت پترو ایرانیان، ابراز امیدواری کرد با بازنگری ساختار سازمانی در جهت چابک سازی سازمان حرکت کرده و با کمک و حمایت هیات مدیره و کارکنان ، با حفظ ارزش های انسانی و نگاه ارزشی حاکم بر شرکت و با ایجاد فضای همدلی و همکاری در مسیر توسعه و پیشبرد اهداف این مجموعه هر چه با نشاط‌تر پیش رود.

مدیرعامل شرکت گروه پتروشیمی سرمایه گذاری ایرانیان همچنین به طرح مطالعاتی پارک پلی پروپیلین اشاره کرد و افزود همزمان با ساخت واحدهای بالادستی قصد داریم از خوراک این پتروشیمی ها برای تکمیل زنجیره ارزش و ایجاد اشتغال پایدار به ویژه در مناطق محروم و کمتر توسعه‌یافته استفاده بهینه تری شود.

در پایان جلسه، کریم بروفرد معاونت مالی و سرمایه گذاری پترول شرکت پتروایرانیان به عنوان شرکتی استراتژیک در زنجیره ارزش تولید در غرب کشور یاد کرد و گفت این شرکت از جایگاه استراتژیکی بالایی برخوردار است و به دلیل ویژگی های منحصر به فرد و آخرین حلقه ارزش تولیدات ایلام نقش بسزایی دارد  و منشاء و مبدا بهره برداری از آخرین حلقه ارزش الفین است وی همچنین به ویژگی های مدیریتی آقای شفیعی در طی مدت مسئولیتی ایشان اشاراه نمود و برای وی آرزوی موفقیت نمود.

این مراسم با اهدای لوح و هدایای به رسم یادبود پایان یافت .

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *