برگزاری جلسه شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس در شهرستان هندیجان

جلسه شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس شهرستان هندیجان به ریاست مهندس بویری سرپرست فرمانداری هندیجان و با حضور حسین نجفی نماینده شورای حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان خوزستان و مدیران دستگاههای اجرایی شهرستان هندیجان در محل سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

در این جلسه سرپرست فرمانداری هندیجان ضمن تاکید بر لزوم همکاری با بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس در شهرستان بیان داشت:کمیته های پنجگانه شورای حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس در شهرستان هندیجان سال گذشته تشکیل گردید و همه اعضاء و کمیته ها بایستی مطابق با دستورالعمل ابلاغی نسبت به انجام شرح وظایف خود اقدام نمایند.

رئیس شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس شهرستان هندیجان با تاکید بر ایجاد موزه دفاع مقدس در این شهرستان از نماینده اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان خوزستان خواست که با اعزام کارشناسان خود به شهرستان نسبت به جانمایی فنی و کارشناسی اولیه اقدام نمایند.

بویری در ادامه افزود: با پیگیری های بعمل آمده اعتبار خوبی از استانداری خوزستان جهت تکمیل و توسعه یادمان شهداء گمنام هندیجان تخصیص داده شده که این اعتبار در مرحله جذب می باشد.و امسال نیز حتما در شورای برنامه ریزی شهرستان از سرجمع اعتبارات،مبلغی را به یادمان شهداء گمنام شهرستان اختصاص خواهیم داد.

وی همچنین گفت:امسال باهدف زنده نگهداشتن و پاسداشت روز ۱۸ فروردین ماه که در شورای فرهنگ عمومی شهرستان بنام روز مقاومت مردم هندیجان نامگذاری شده،برای اولین بار به‌صورت رسمی ستاد برگزاری روز هندیجان در شهرستان تشکیل و ابلاغ اعضاء جهت فعالیت زده شد که به همین مناسبت برنامه‌های درخور و متنوعی نیز در سطح شهرستان هندیجان در همین راستا برگزار شد.

بویری در این جلسه از تلاش و پیگیرهای حسین نجفی نماینده شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان خوزستان تقدیر نمود و خواستار اهتمام و توجه بیشتر شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان خوزستان به شهرستان هندیحان بویژه در بحث تکمیل یادمان شهداء گمنام و تاسیس موزه دفاع مقدس شهرستان هندیجان گردید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *