تخلفی از داروخانه‌های بهبهان گزارش نشده است

خورنا: رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت بهبهان گفت: با بازرسی‌های انجام شده مشخص شد که داروخانه‌های بهبهان تاکنون تخلفی انجام نداده‌اند.

علی اسفندیاری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بهبهان اظهار کرد: طی برگزاری گشت مشترک بازرسی اداره صنعت، معدن و تجارت بهبهان و دانشکده علوم پزشکی این شهرستان از داروخانه‌ها و مراکز توزیع شیر خشک بازرسی به عمل آمد.

وی تصریح کرد: در این اقدام ضمن بررسی وضعیت توزیع و قیمت این محصول، مشکلات این بخش بررسی و به مراجع ذیربط منعکس شد.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت بهبهان خاطرنشان کرد: در زمان بازرسی صورت گرفته تخلفی مشاهده نشد که جا دارد از واحدهای توزیع شهرستان تقدیر و تشکر شود.

وی در ادامه از برگزاری انتخابات انجمن حمایت از مصرف‌کنندگان بهبهان خبر داد و گفت: در راستای اجرای فصل سوم قانون حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان، نخستین جلسه هیئت رئیسه منتخب انجمن ذکر شده با ریاست اداره صنعت، معدن و تجارت بهبهان تشکیل شد که نسبت به تشریح وظایف و اختیارات تشکل مذکور در چارچوب ضوابط و مقررات توضیحاتی ارائه شد.

اسفندیاری افزود: در همین راستا حسین شجاعی به عنوان رئیس، مسعود قیصری به عنوان نایب رئیس اول، امید مویدی به عنوان نایب رئیس دوم، فرهاد عسکری به عنوان خزانه‌دار، مسلم طیبی به عنوان منشی و مجتبی خیراندیش به عنوان بازرس معرفی شدند.

وی در پایان ضمن دعوت از مردم برای همکاری با اداره صنعت، معدن و تجارت به منظور کنترل بازار و قیمت‌ها خاطرنشان کرد: سامانه و تلفن گویای ۱۲۴ آماده دریافت گزارش‌ها و شکایت‌های مردمی بوده و پس از دریافت این موارد، کارشناسان و بازرسان ما در زمانی اندک به آنها رسیدگی می‌کنند.