پیگیری مشکلات آنتن دهی تلفن همراه، در جلسه مسئولین همراه اول با فرماندار و بخشداران بهبهان

خورنا | پدرام کسائی: جلسه رسیدگی به مشکلات آنتن دهی تلفن همراه در سطح شهرستان به ریاست محمدحری فرماندار بهبهان و با حضور مهندس ساقی رییس اداره طراحی و مهندسی شرکت همراه اول و جمعی از مسوولان شرکت مخابرات استان در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری خورنا، در این جلسه ابتدا بخشداران مرکزی، تشان و زیدون، مشکلات مربوط به آنتن دهی در بخش های خود را عنوان و روستاهای دارای مشکل آنتی دهی را معرفی نمودند.

فرماندار شهرستان نیز در این جلسه نقاطی از محدوده شهر بهبهان را که مشکل آنتن دهی داشته و از تلفن خانگی نیز محروم هستند، به مسوولان همراه اول معرفی کرد.

محمد حری در ادامه  با اشاره به سفر سال گذشته وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به شهرستان گفت:  برخی از نقاطی که در سفر سال گذشته وزیر ارتباطات مشکلات آنها شناسایی و معرفی شد، رفع مشکل شده،  اما کماکان مشکلات بسیاری از مناطق پابرجا مانده، و نه تنها در نقاط روستایی بلکه در سطح شهر بهبهان نیز در برخی مناطق آنتن دهی تلفن همراه بسیار ضعیف است، که موجب گلایه مندی مردم شده است.

وی ضمن اهمیت اینترنت و ارتباطات در دنیای امروز افزود: متاسفانه در بهبهان در برخی نقاط آنتن دهی هست، اما اینترنت وجود ندار،  و ما امیدواریم جلسه امروز نتیجه عملی را برای رفع مشکلات موجود در پی داشته باشد.

فرماندار بهبهان در پایان گفت: تیم دعوت شده ارتباطات به ریاست مهندس ساقی رییس اداره طراحی و مهندسی همراه اول با همراهی مسوولین مخابرات شهرستان بهبهان و بخشداری ها از نقاط مشخص شده بازدید عملی خواهد داشت تا به رفع مشکلات این نقاط اقدام نماید.

 

?ویدیو گوشه هایی از جلسه: