رئیس پلیس اهواز خبر داد:

دستگیری ۶۴ سارق حرفه ای ظرف ۴۸ ساعت گذشته در اهواز

فرمانده انتظامی اهواز از دستگیری ۶۴ سارق حرفه‌ای و سابقه‌دار ظرف ۴۸ ساعت گذشته در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری خورنا سرهنگ “محسن دالوند “در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: در راستای ارتقای امنیت اجتماعی،طرح پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیزبا هدف برخورد قاطعانه با سارقان حرفه‌ای و سابقه‌دار، فروشندگان موادمخدر و دارندگان سلاح‌های غیرمجاز به مدت ۴۸ ساعت در شهرستان اهواز به مرحله اجرا درآمد.

این مقام انتظامی تصریح کرد:ماموران انتظامی با تلاش مضاعف و اقدامات تخصصی و اطلاعاتی ۶۴ سارق حرفه‌ای و سابقه‌دار را شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضایی در چند عملیات ضربتی و هماهنگ در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

سرهنگ دالوند بیان داشت: مأموران انتظامی در راستای اجرای این طرح ۱۹۳ گرم انواع مواد مخدر تعداد این اموال سرقتی ۳ قبضه سلاح شکاری و ۱ قبضه سلاح جنگی غیرمجاز کشف گردد.

وی افزود: متهمان دستگیر شده در تحقیقات پلیس به ۷۲ فقره انواع سرقت، ۳ فقره تیراندازی غیرمجاز در سطح شهرستان اهواز اعتراف و پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان اهواز با بیان اینکه در این راستا ۱۷ معتاد متجاهر نیز دستگیر و به مراکز ترک اعتیاد تحویل داده شدند،تاکید کرد:نیروی انتظامی به صورت شبانه روزی با سارقان و مخلان امنیت و آرامش به شدت برخورد می‌کند و اجازه جولان به آنها نخواهد داد.