تجلیل از دانش آموز مقام آور بهبهانی در کنگره ملی پرسش مهر ۹۷

خورنا | پدرام کسائی: مدیر آموزش و پرورش بهبهان گفت: در کنگره ملی پرسش مهر ۹۷ با حضور معاون اول رئیس جمهور و سرپرست وزارت آموزش و پرورش، از ابوالفضل بهبهانی رتبه برتر کشوری تقدیر به عمل آمد.

به گزارش خبرگزاری خورنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی اداره آموزش و پرورش بهبهان، رسول عبدی پور گفت: مراسم تجلیل از برگزیدگان کشوری پرسش مهر ریاست جمهوریباحضوراسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور و سید جواد حسینی سرپرست وزارت آموزش و پرورش برگزار شد.

وی در ادامه افزود: در این مراسم از دانش آموز ابوالفضل بهبهانی از دبیرستان شاهد باقرالعلوم ع دارای رتبه دوم کشوری در بخش وبلاگ نویسی  تقدیر به عمل آمد.

عبدی پور عنوان کرد: این دانش آموز توانسته است سه رتبه اول استانی و یک رتبه برتر کشوری در مسابقات پرسش مهر ریاست جمهوری را کسب کند.

مدیر آموزش و پرورش بهبهان این موفقیت فرهنگی را حاصل تلاش و پیگیری های مستمر معاونت پرورشی، کارشناسی امور فرهنگی، مدیران، معاونین و مربیان پرورشی و مشارکت فعال دانش آموزان و خانواده های فهیم شهرستان بهبهان دانست.

 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ابوالفضل بهبهانی با احترام و تشکر فراوان نسبت به استاد توانا و امید بخش برای دانش آموزان، آقای عبدی پور، قابل تامل است که علیرغم تشکر به جای شما از تلاشهای مستمر معاونت پرورشی، کارشناسی امور فرهنگی، مدیران، معاونین و مربیان پرورشی و مشارکت فعال دانش آموزان و خانواده های فهیم شهرستان بهبهان، بنده نام بیش از سه شخص را در خصوص همکاری برای این موفقیت به یاد نمی آورم! اما نکته ای که خوب به خاطر دارم این است که در گرمای طاقت فرسای شهر دوست داشتنی ام مجبور شدم ساعتها را در مسافت بین مدرسه و آموزش پرورش برای دریافت رضایت نامه با دوچرخه طی کنم و در نهایت، علیرغم تلاشهای مستمر همه مسئولین، اجازه اینکه دوچرخه ام را برای دقایقی در محوطه آموزش پرورش قرار دهم نیافتم! کاش می دانستم این عدم اجازه و پرسش برای دلیل ورود یک دانش آموز به نهادی که برای پرورش همان دانش آموزان برپاست، موضوعی رایج و عادی است، یا تلاش و پیگیری های مستمر مسئولین در ورودی محوطه این نهاد متوقف می شود...! و در نهایت بی انصافی می شود اگر نگویم که آقای عبدی پور به دلیل کمبود وقت برای رسیدن به اهواز ماشین حمل شخص خودشان را برای انتقال من مامور کردند و این اهمیت و نگرانی ایشان در خصوص یک دانش آموز در حالی که مشغله کاری شدیدی داشتند برای من بسیار تحسین بر انگیز بود! ابوالفضل بهبهانی
  • آویسا بهبهانی سلام من خواهر ابالفضل بهبهانی هستم و من هم انشاالله رتبه اول شهرستانی رو در وب نویسی میگیرم. البته به کمک برادرم