سارقان مسلح، صرافی هندیجان را به گلوله بستند

خورنا: شب گذشته سارقان مسلح،صرافی هندیجان را به گلوله کشیده و غارت کردند.

به گزارش خبرگزاری فارس از هندیجان، شب گذشته سارقان با هجوم به صرافی در هندیجان شمالی و ایجاد رعب و وحشت در میان حاضران در این مکان، دست به اسلحه برده و با شلیک چند گلوله، دست به دزدی و سرقت مقادیری وجه نقد و دلار زدند.

این حادثه منجر به مجروح شدن یکی از کارمندان صرافی و ایجاد ترس و واهمه بسیاری برای آن اهالی شد.

مسئول این صرافی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی فارس در هندیجان اظهار کرد: ساعت هفت شب گذشته بود که سارقان با در دست داشتن اسلحه کلاش و یک کلت به صرافی حمله‌ور شدند.

جعفر عبادی خاطرنشان کرد: سارقان که دو نفر بوده‌اند با پوشاندن سر و صورت خود و در دست داشتن دستکش به صرافی هجوم آورده و در ابتدا با ایجاد ترس و رعب و وحشت، حاضران در مکان، صرافی را به لرزه انداختند.

وی اضافه کرد: این صرافی متشکل از سه کارمند است و یکی از کارمندان ما شب گذشته با این اتفاق از ناحیه پا آسیب دیده و مجروح شده است.

وی با بیان اینکه هیچ نظارتی بر اینگونه افراد نمی‌شود، گفت: از مسئولان شهرستان می‌خواهیم در راستای ارتقای بحث نظم و امنیت در هندیجان تلاش بیشتری کرده و در صورت دستگیری سارق و یا قاتل در منطقه آنها را به سزای اعمالشان برسانند تا درس عبرتی برای سایرین شود.

وی در پایان با بیان اینکه سارقان با موتورسیکلت متواری شده‌اند، گفت: این حادثه می‌توانست به کشته شدن یک فرد یا افرادی ختم شود اما با خسارت جسمی و مالی به پایان رسید.

*چندین مظنون دستگیر شده‌اند

فرمانده انتظامی شهرستان هندیجان نیز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در هندیجان اظهار کرد: به‌دنبال سرقت شب گذشته در صرافی تاکنون چند مظنون دستگیر و در حال بازجویی هستند.

وی در ادامه گفت‌وگو با خبرنگار فارس افزود: چنین مواردی به ندرت در شهرستان به وقوع می‌پیوندد و البته تمام تلاشمان بر این است که با نظارت هر چه بیشتر از وقوع چنین حوادثی در منطقه جلوگیری کنیم.

علی رئوفی در پایان بیان کرد: با تمام قوا در راستای سرقت شب گذشته و دستگیری سارقان در تلاش بوده و شهروندان مطمئن باشند مجرمان را از طریق مجاری قضایی و حقوقی به سزای اعمالشان می‌رسانیم.

مطمئناً سرقت‌های مسلحانه در هر منطقه و شهری منجر به ایجاد رعب و وحشت در میان مردم و اهالی می‌شود و نیروی انتظامی در این میان تنها ارگانیست که می‌تواند با برقراری هر چه بیشتر نظم و امنیت در شهرهای مختلف آرامش را آن‌چنان که باید و شاید حکمفرما باشد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *