امام جمعه شهر چمران:

تبعیض و نابرابری در شهرستان موجب ایجاد فتنه‌ای بزرگ خواهد شد/ قرار دادن مردم مقابل همدیگر گناه بزرگ و نابخشودنی است/ کوته‌فکرانی که دنبال بیراهه‌اند بدانند هیچ قدرتی به اندازه قدرت مردم تأثیرگذار نیست

امام جمعه شهر چمران گفت: قرار دادن مردم مقابل همدیگر گناه بزرگ و نابخشودنی است، تصمیم بر تبعیض و نابرابری در شهرستان موجب ایجاد فتنه‌ای خواهد شد که بحران‌ها و تبعات اجتماعی، سیاسی و اقتصادی فراوان خواهد داشت.
به گزارش خورنا، حجت‌الاسلام سیدمنتصر هاشمی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر چمران با اشاره به تجمعات اخیر مردم بندر ماهشهر در اعتراض به مباحث مطرح شده در مورد تعیین حریم و محدوده این شهرستان اظهار کرد: شهرستان شدن یا نشدن دغدغه نیست، آنچه دغدغه اصلی است عدم ایفای حقوق مردم است که به هیچ عنوان قابل اغماض نخواهد بود.

وی افزود: قرار دادن مردم مقابل همدیگر گناه بزرگ و نابخشودنی است، تصمیم بر تبعیض و نابرابری در شهرستان موجب ایجاد فتنه‌ای خواهد شد که بحران‌ها و تبعات اجتماعی، سیاسی و اقتصادی فراوان خواهد داشت.

خطیب جمعه شهر چمران خاطرنشان کرد: کوته‌فکرانی که دنبال بیراهه هستند بدانند هیچ قدرتی به اندازه قدرت مردم تاثیر ندارد. مردم به جای این گمان‌های غلط انتظار دارند مسئولینشان پیگیر حق آلایندگی‌ها باشند که اگر این موضوع عملی شود کمک‌های ده‌ها میلیاردی برای پیشرفت و رفاه بیشتر مردم کل شهرستان سرازیر خواهد شد.

هاشمی در ادامه با اشاره به آغاز فصل ثبت نام مدارس، گفت: از فرماندار و رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان تقاضا داریم سریع و قاطع پیگیر هزینه‌های سرسام آور ثبت نام مدارس باشند. از دریافت مبالغ غیر قانونی و غیر متعارف انتقاد داریم.

وی تصریح کرد: البته خانواده‌های متمکن را همیشه به مساعدت مدارس نیازمند توصیه کردیم و می‌کنیم اما اینکه به صورت اجباری از اولیایی که وضعیت مالی ضعیفی دارند موقع ثبت نام که باید رایگان باشد مبالغی بین ۲۰۰ تا ۳۰۰ هزار تومان گرفته شود خلاف قانون است و باید این مسأله هم پیگیری شود و هم برخورد لازم صورت بگیرد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ناشناس حق مردم سربندر است که شهرشان شهرستان شود چطور اینجا از حق مردم دفاع نمیکنید مگر شما مردم مردم نمیکنید