دیدار مدیران ارشد پتروشیمی شهید تندگویان با مدیران گمرک بندر امام خمینی (ره)

خورنا|باقر گل فر:مدیر عامل و جمعی از مدیران پتروشیمی شهید تندگویان با مدیران گمرک بندر امام خمینی (ره) دیدار کردند.

بنابه گزارش سرویس نفت و پتروشیمی به نقل از روابط عمومی پتروشیمی شهید تندگویان دراین دیدار که در ۲۴تیرماه انجام شد، سید رضا قاسمی شهری مدیر عامل و گروهی از مدیران ارشد پتروشیمی شهید تندگویان با حضور در اداره گمرک بندرامام خمینی (ره) با رحمت علی فلاح مدیر کل گمرک بندرامام خمینی ( ره ) و علیرضا توکل فرد مدیر گمرک منطقه ویژه اقتصادی  پتروشیمی بندرامام خمینی (ره ) دیدار و گفتگو نمودند.

درابتدای این دیدار قاسمی شهری توضیحاتی در خصوص شرایط موجود پتروشیمی شهید تندگویان ارائه نمود و با اشاره به عرضه محصولات این شرکت در بورس گفت : درچند هفته اخیر بازار شرایط بسیار خوب  و آرامی را سپری کرده و التهاب های گذشته با تمهیداتی که اندیشیده شده برطرف گردیده است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت : با توجه به اینکه در حال حاضر تولید شرکت پتروشیمی تندگویان مازاد بر نیاز بازار مصرف است و شرایط بسیار مناسبی برای صادرات فراهم گردیده است، درصورت مجوز مسئولین ، ما آمادگی لازم جهت صادرات را داریم و در این راه نیازمند ارتباط و هماهنگی بیشتر با گمرک هستیم.

در ادامه این دیدار  فلاح مدیر کل گمرک بندرامام خمینی (ره ) ضمن خیر مقدم به قاسمی شهری و هیئت همراه با اشاره به اهمیت و جایگاه محصولات پتروشیمی شهید تندگویان گفت :  محصولات شما از تنوع بسیار برخوردار بوده و کاربرد زیادی در صنایع مختلف دارد و  علاوه بر اینکه در خانه تک تک ایرانیها مورد استفاده  قرار می گیرد ،زمینه ایجاد اشتغال و همچنین ارز آوری برای کشور را نیز فراهم نموده است .

مدیر کل  گمرک بندرامام خمینی ( ره )  با اشاره به  شرایط مناسب همکاری دو مجموعه، افزود : همکاران ما در اداره گمرک همواره در کنار پتروشیمی شهید تندگویان در سنگر اقتصاد  به ویژه در زمینه صادرات حضور داشته و این آمادگی را هم داریم که برای مدیران و کارشناسان آن مجموعه دوره های آموزشی مرتبط با گمرک را برگزار نماییم .

گفتنی است پتروشیمی شهید تندگویان تولید کننده محصولات مهم و استراتژیک اسید ترفتالیک خالص (PTA) و پلی اتیلن ترفتالات (PET) می باشد که در منطقه ویژه اقتصادی بندرامام خمینی (ره ) واقع شده است.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *