لیگ دسته۱ فوتسال کشور/ هومن سازه ماهشهر نتیجه را واگذار کرد

خورنا: حسین اسلامی پس از پیروزی ۶ بر ۴ تیمش در هفته پنجم لیگ دسته یک فوتسال کشور مقابل هومن ساز ماهشهر که دیروز ۱۷ آذرماه در سالن شهید فیاض بخش مشهد برگزار شد اظهار داشت: نتوانستیم بازی با کیفیتی از نظر فنی ارائه دهیم و فقط از کسب۳ امتیاز بازی راضی هستم.

وی افزود: بازیکنان تیم ما در ابتدای این دیدار تیم حریف را دست کم گرفتند و گل اول را از این تیم دریافت کردیم اما توانستیم با جبران این گل با نتیجه مساوی به رختکن برویم.

سرمربی تیم پروفیل زالی ادامه داد: در نیمه دوم نیز برای لحظاتی از تیم حریف عقب افتادیم که با تغییر تاکتیک تیم به حمله ۵ نفره، توانستیم با اختلاف ۲ گل بازی را به پایان رسانیم و با ۱۲ امتیاز در صدر جدول رده بندی لیگ دسته یک فوتسال کشور قرار گیریم.

وی در خصوص دیدار بعدی تیم پروفیل زالی مشهد گفت: از هفته ششم لیگ دسته یک فوتسال کشور در روز پنجشنبه ۲۳ آذرماه میهمان تیم گیتی پسند اصفهان که با ۹ امتیاز در رده چهارم لیگ دسته یک قرار دارد خواهیم بود.

اسلامی با اشاره به روند نتیجه گیری های تیمش اظهار داشت: این تیم توانایی صعود به لیگ برتر را در صورت حمایت مسوولین ورزش استان دارد.

گفتنی است تیم تاسیسات دریایی تهران با امتیاز مشابه ۱۲ بعد از تیم پروفیل زالی در مکان دوم قرار دارد و تیم فوتسال اقتدار نوین فردوسی دیگر نماینده خراسان رضوی با ۱۰ امتیاز سوم است.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *