بهره‌برداری از پل روگذر توسعه و ۳ باب مدرسه در ماهشهر

خورنا : اسماعیل عبدالهی اظهار داشت: سه باب مدرسه و پل روگذر توسعه در حد فاصل سایت چهار و پنج منطقه ویژه پتروشیمی طی روزهای آینده به بهره‌برداری می‌رسند.
به گزارش خورنا، وی افزود: پل روگذر خوشبختانه از پیشرفت فیزیکی و مالی خوبی برخوردار بوده و به‌زودی با حضور مسئولان افتتاح می‌شود.
مدیر امور اجرایی سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی ماهشهر تصریح کرد: طول این پل یک هزار و ۲۰۰ متر و به‌صورت دو باند رفت و برگشت طراحی شده است.
وی با اشاره به میزان اعتبار هزینه شده برای اجرای این پروژه گفت: با اعتباری بالغ بر ۸۰ میلیارد ریال ساخت پل روگذر توسعه در این منطقه تکمیل یافته است.
عبدالهی اهداف ساخت این پل را چنین عنوان کرد: تسهیل در عملیات حمل و نقل، برقراری ارتباط جاده‌ای، امکان عبور از ریل راه‌آهن و همچنین تسریع روند واردات و صادرات از جمله اهداف احداث این پل بوده است.
به گفته وی با قرار گرفتن گمرک درسایت پنج منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی در سال گذشته و ساخت پل روگذر توسعه مطمئناً ارتقا و پیشرفت این منطقه بیش از پیش در پیش‌رو قرار دارد.
مدیر امور اجرایی سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی ماهشهر اضافه کرد: با تلاش مسئولان و مدیران اجرایی این پروژه، پل روگذر هفت ماه زودتر از موعد مقرر به بهره‌برداری خواهد رسید.
وی ادامه داد: به مراتب پیشرفت منطقه ویژه زمینه‌سازی اشتغال را در شهرستان فراهم کرده و به وضعیت بیکاری بهبود می‌بخشد.
عبدالهی افزود: پیشرفت اقتصادی برابر با رونق تجاری و بهبود وضعیت معیشتی مردم منطقه است که باید این امر مورد توجه هر چه بیشتر مسئولان امر قرار گیرد.
وی در پایان اظهار داشت: تلاش‌های صورت گرفته در راستای ارتقا و شکوفایی زمینه‌های تجاری و اقتصادی در منطقه ویژه است.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *