انهدام باند ۸ نفره قاچاقچیان ایرانی و عراقی سوخت در ماهشهر

خورنا: فرماندار شهرستان بندر ماهشهر از انهدام باند ۸ نفره قاچاق سوخت در این شهرستان خبر داد.

منوچهر حیاتی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ماهشهر اظهار کرد: با تلاش نیروی انتظامی شهرستان بندر ماهشهر باندی ۸ نفره متشکل از چهار تبعه عراقی و چهار ایرانی که اقدام به قاچاق سوخت و جعل سند می‌کردند، دستگیر و تحویل دستگاه قضایی شدند.

وی افزود: این چهار راننده تانکر سوخت عراقی، سوخت‌هایی را که باید در پایانه ماهشهر تحویل می‌دادند در طول مسیر به فروش رسانده و چهار ایرانی انباردار و مسئول باسکول که با آنها همکاری می‌کردند نیز با جعل سند تانکرهای خالی آنها را رسید کرده و برای آنها گواهی تحویل بار صادر می‌کردند.

عالی‌ترین نماینده دولت در شهرستان بندر ماهشهر همچنین از انهدام باند ۴ نفره سرقت مسلحانه خبر داد و گفت: این باند سرقت نیز متشکل از سه مرد و یک زن دستگیر و تاکنون به ۹ فقره سرقت از منازل اعتراف کرده‌اند.

حیاتی ادامه داد: اعضای این باند با قید قرار ۶ میلیارد ریالی روانه زندان شده‌اند و در انتظار تکمیل پرونده و صدور رأی نهایی هستند.

وی همچنین از شناسایی و دستگیری باند سارقان موتورسیکلت خبر داد و تصریح کرد: اعضای این باند سه نره سرقت موتورسیکلت نیز با تلاش مأموران نیروی انتظامی شهرستان بندر ماهشهر شناسایی، دستگیر و تحویل مقامات قضایی شدند.

فرماندار شهرستان بندر ماهشهر در ادامه گفت‌وگو با فارس اظهار کرد: با تلاش مأموران انتظامی این شهرستان، یک نفر جاعل شناسنامه، سه نفر باند سارقان اماکن دولتی، یک شیاد که با رمالی و دعانویسی اقدام به کلاهبرداری می‌کرد و نیز یک سارق خودرو دستگیر و تحویل چنگال قانون شدند.

حیاتی اظهار داشت: ۱۵ زن متکدی که همگی از طایفه فیوج بودند نیز از سطح منطقه جمع‌آوری و تحویل اردوگاه بهزیستی شدند.

وی همچنین از کشف سه دستگاه خودروی سرقتی در شهرستان بندر ماهشهر خبر داد و با تقدیر از نیروی انتظامی و دستگاه قضایی اذعان داشت: با تلاش دستگاه‌های امنیتی، انتظامی و قضایی امنیت بسیار خوب و پایداری در سطح شهرستان برقرار است.

نماینده عالی دولت در شهرستان بندر ماهشهر در پایان گفت‌وگو با فارس خاطرنشان کرد: بدون شک این امنیت پایدار بدون کمک و همکاری تنگاتنگ مردم با نهادهای متولی امکان‌پذیر نیست، که خوشبختانه شهروندان ماهشهری در این راستا بسیار آگاهانه اقدام به همکاری می‌کنند.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *