انهدام باند ۸ نفره قاچاقچیان ایرانی و عراقی سوخت در ماهشهر

خورنا: فرماندار شهرستان بندر ماهشهر از انهدام باند ۸ نفره قاچاق سوخت در این شهرستان خبر داد.

منوچهر حیاتی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ماهشهر اظهار کرد: با تلاش نیروی انتظامی شهرستان بندر ماهشهر باندی ۸ نفره متشکل از چهار تبعه عراقی و چهار ایرانی که اقدام به قاچاق سوخت و جعل سند می‌کردند، دستگیر و تحویل دستگاه قضایی شدند.

وی افزود: این چهار راننده تانکر سوخت عراقی، سوخت‌هایی را که باید در پایانه ماهشهر تحویل می‌دادند در طول مسیر به فروش رسانده و چهار ایرانی انباردار و مسئول باسکول که با آنها همکاری می‌کردند نیز با جعل سند تانکرهای خالی آنها را رسید کرده و برای آنها گواهی تحویل بار صادر می‌کردند.

عالی‌ترین نماینده دولت در شهرستان بندر ماهشهر همچنین از انهدام باند ۴ نفره سرقت مسلحانه خبر داد و گفت: این باند سرقت نیز متشکل از سه مرد و یک زن دستگیر و تاکنون به ۹ فقره سرقت از منازل اعتراف کرده‌اند.

حیاتی ادامه داد: اعضای این باند با قید قرار ۶ میلیارد ریالی روانه زندان شده‌اند و در انتظار تکمیل پرونده و صدور رأی نهایی هستند.

وی همچنین از شناسایی و دستگیری باند سارقان موتورسیکلت خبر داد و تصریح کرد: اعضای این باند سه نره سرقت موتورسیکلت نیز با تلاش مأموران نیروی انتظامی شهرستان بندر ماهشهر شناسایی، دستگیر و تحویل مقامات قضایی شدند.

فرماندار شهرستان بندر ماهشهر در ادامه گفت‌وگو با فارس اظهار کرد: با تلاش مأموران انتظامی این شهرستان، یک نفر جاعل شناسنامه، سه نفر باند سارقان اماکن دولتی، یک شیاد که با رمالی و دعانویسی اقدام به کلاهبرداری می‌کرد و نیز یک سارق خودرو دستگیر و تحویل چنگال قانون شدند.

حیاتی اظهار داشت: ۱۵ زن متکدی که همگی از طایفه فیوج بودند نیز از سطح منطقه جمع‌آوری و تحویل اردوگاه بهزیستی شدند.

وی همچنین از کشف سه دستگاه خودروی سرقتی در شهرستان بندر ماهشهر خبر داد و با تقدیر از نیروی انتظامی و دستگاه قضایی اذعان داشت: با تلاش دستگاه‌های امنیتی، انتظامی و قضایی امنیت بسیار خوب و پایداری در سطح شهرستان برقرار است.

نماینده عالی دولت در شهرستان بندر ماهشهر در پایان گفت‌وگو با فارس خاطرنشان کرد: بدون شک این امنیت پایدار بدون کمک و همکاری تنگاتنگ مردم با نهادهای متولی امکان‌پذیر نیست، که خوشبختانه شهروندان ماهشهری در این راستا بسیار آگاهانه اقدام به همکاری می‌کنند.