نائب رئیس هیئت والیبال خرمشهر: آینده والیبال در دست دختران خرمشهر

عباس مدحجی: هفته ی پیش دختران والیبالست خرمشهری رده ی سنی نوجوانان در اولین حضور خود در لیگ دسته سوم کشور رقابتهای کشوری را تجربه کردند.

سرپرست تیم اعزامی ضمن اعلام رضایت از بازیکنان تیمش گفت: سطح مسابقات بسیار عالی بود و مهمترین نکته این دوره از رقابتها استعداد یابی بود که هرساله از لیگ دسته یک صورت میگرفت اما امسال از لیگ دست سه هم برای تیم ملی استعداد یابی شد که در نهایت چهار نفر از بازیکنان خانم ها سیده فاطمه پاکار ، رومینا منصوری جلیلیان ، نسرین کیانفر و سیده یاسمن موسوی برای انتخابی استعدادیابی اردوی تیم ملی گزینش شدند.

آذر خنیفر درباره تیم اعزامی گفت: در این مسابقات که در شهرستان تفت از پازدهم تیرماه آغاز شده بود
تیم خرمشهر با تیم های یزد و سیستان وبلوچستان و خراسان شمالی و اردبیل و قم بازی کرد و پس از دو برد و سه باخت به خانه برگشت. برای این بازی ها بازیکان زیر در کنار اعضای انتخابی فوق توپ زدند: سپیده نجفی ، رقیه خنیفر، شکوه سفیران ، زینب امیری ، نگین قیم، فاطمه گشتیل ، عسل قنواتی ، مبینا مقدم زاد.

نایب رئیس هیئت والیبال خرمشهر افزود: یکماه قبل، از مسابقات مطلع شدیم و به اداره کل ورزش و جوانان منطقه ازاد اروند پیشنهاد دادیم یک تیم مشترک نوجوانان اعزام کند، اما منطقه آزاد اعلام کرد بعلت کسری بودجه فقط تیم جوانان را اعزام میکند . به همین دلیل خودمان دست بکار شدیم و تاپانزده روز پیش از مسابقات ارنج تیم را نهایی کردیم.

خنیفر افزود: از آنجایی که هیئت خرمشهر روی سنین پایه و نوجوانان تمرکز دارد تصمیم گرفته شد با استفاده از سهمیه منطقه ازاد ارود تیمی از خرمشهر به رقابتها اعزام شود. استارت کار از مربی تیم لیلاطباخیان و به پیشنهاد ایشان به هیئت آغاز شد و با موافقت و کمک ریاست هیئت والیبال برای تامین نیازهای مالی اقدام کردیم. با توجه به نیاز مبرم مالی، مساعدتهای نماینده شهرستان و رئیس هیئت و حمایت خانواده ها نقش پررنگی در حل مشکلات داشت تا اولین حضور بچه ها درلیگ کشوری عالی باشد و حتی با تشویق ناظر بازی همراه شود.

آذر خنیفر در پایان ضمن تقدیر از زحمات زهرا مطوری ، نایب رییس پیشین و همکاری ریاست هیئت والیبال منطقه آزاد اروند و مساعدت آموزش و پرورش شهرستان، بزرگترین دستاورد این فعالیت ها را آمادگی تیم خرمشهر برای رقابتهای ملی دانست و گفت: والیبال بانوان خرمشهر بر آغاز آموزش از پایه مصر است و هم اکنون در مدارس ما متولدین ۹۲ تا ۱۶ساله ها درحال آموزش هستند.