اندیمشک میزبان وزنه برداران جوان کشور می شود؟

خورنا_ سیدعلیرضا قریشی در خصوص وضعیت وزنه‌برداری در استان، اظهارکرد: هیات برای سال ۹۸ برنامه‌های متنوعی در نظر گرفته است. یکسری از برنامه‌ها درون استانی و جهت بسترسازی است که می‌توان به مسابقات رده‌های سنی نونهالان، نوجوانان و جوانان اشاره کرد. ضمن این‌که امسال برگزاری مسابقات وزنه‌برداری بانوان در دستور کار هیات بوده و تاکنون نیز دو مسابقه برگزار شده است. در نظر داریم این رقابت‌ها مانند لیگ‌های پایه آقایان در استان به انجام برسد تا وزنه‌برداری بانوان شکل بگیرد.

وی بیان کرد: یکی از نکات جالب در برگزاری مسابقات وزنه‌برداری بانوان خوزستان این است که خود بانوان صفر تا صد کارهای مربوط به برگزاری رقابت‌ها را برعهده دارند که جا دارد از خانم زیلایی، نایب‌رییس بانوان هیات که کمک بسیاری در رشد وزنه‌برداری بانوان استان داشته است، قدردانی کنم.

رییس هیات وزنه‌برداری خوزستان با اشاره به میزبانی استان از مسابقات جوانان کشور، عنوان کرد: یکی از شهرستان‌ها اهواز، امیدیه و اندیمشک به عنوان میزبان این رقابت‌ها مدنظر است. همچنین اگر وضعیت ما در وزنه‌برداری بانوان بهتر از این شد، قصد داریم سال آینده در این بخش یک میزبانی کشوری داشته باشیم تا وزنه‌برداری بانوان خوزستان تکان بخورد. علاوه بر این، هیات به برگزاری کلاس‌های آموزشی برای مربیان و داوران و برگزاری کلاس‌های ویژه بانوان توجه داشته است. به هر حال همه از وزنه‌برداری خوزستان توقع بسیار بالایی دارند و ما هم به دنبال این هستیم که به این انتظارات پاسخ دهیم.

وی با بیان این‌که حداکثر تلاش ما این است که وزنه‌برداری بانوان استان را رشد دهیم، خاطرنشان کرد: در سال جاری دو جلسه با حضور رییس فدراسیون برگزار کردیم که در هر جلسه تاکید بسیاری روی وزنه‌برداری بانوان داشتیم و خواستار این بودیم که روسای هیات‌های شهرستانی بهترین زمان ممکن را در اختیار بانوان برای انجام تمرینات‌شان بگذارند. تجهیزات ورزشی برای بخش بانوان در حال خریداری است که در این زمینه مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان قول‌هایی به ما داده است. امیدوارم هر چه سریع‌تر این تجهیزات را در اختیار داشته باشیم.

انتهای پیام/