اجرای قاطعانه طرح ارتقاء امنیت اجتماعی توسط پلیس بهبهان

خورنا | پدرام کسائی: فرمانده انتظامی بهبهان از اجرای قاطعانه طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و دستگیری ۱۱ متهم در ۷۲ ساعت گذشته در این شهرستان خبر داد.


به گزارش خبرگزاری خورنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ”محمد عزیزی” در تشریح این خبر گفت: در راستای اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و مبارزه قاطعانه با مجرمان و مخلان امنیت و آرامش شهروندان در سطح شهرستان، ماموران انتظامی در واحدهای مختلف تابعه این فرماندهی با اقدامات تخصصی و گشت زنی های مستمر طی ۷۲ ساعت گذشته با هماهنگی مقام قضایی در عملیات های متعدد و ضربتی موفق شدند ۱۱ نفر متهم که سابقه حمل موادمخدر، اعتیاد، شرارت، سرقت و حمل سلاح داشتند را دستگیر نمایند.

وی تصریح کرد: در همین راستا ضمن کشف ۲۷ فقره انواع سرقت و کشف یکدستگاه خودرو مسروقه، مقدار ۱۵کیلوگرم تریاک، تعداد یک قبضه سلاح جنگی کلاشینکف، یک قبضه سلاح شکاری و ۱۰ تیر فشنگ مربوطه و تعدادی دیگر اقلام ممنوعه نیز کشف گردید.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه ۲ نفر شرور سابقه دار و تحت تعقیب نیز در بین متهمان دستگیر شده بوده اند افزود: در راستای ارتقاء امنیت و آرامش شهروندان تعداد ۳ واحد صنفی متخلف پلمب گردید، و ضمن توقیف ۵ دستگاه خودرو و ۳۵ دستگاه موتورسیکلت متخلف و فاقد پلاک، برای تعداد ۲۱۳ دستگاه موتورسیکلت دیگر نیز برگ اخطاریه صادر شد.

سرهنگ عزیزی بیان داشت: همه متهمان پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.