مدارس خرمشهر در روز ورود ضریح امام حسین(ع) تعطیل است

خورنا: معاون پرورشی آموزش و پرورش خرمشهر گفت: مدارس این شهرستان در روز ورود ضریح امام حسین(ع) تعطیل است.

ناجی شمایل‌راد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خرمشهر اظهار کرد: بر اساس بخشنامه‌ای که به اداره آموزش و پرورش خرمشهر ارائه شده در زمان ورود ضریح امام حسین(ع) به شهرستان مدارس تعطیل است.

وی افزود: با توجه به اینکه زمان دقیق ورود ضریح امام حسین(ع) به خرمشهر هنوز مشخص نیست، ۲۴ ساعت قبل از ورود ضریح به این شهرستان نسبت به اطلاع‌رسانی در این خصوص اقدام می‌شود.

معاون پرورشی آموزش و پرورش خرمشهر ادامه داد: البته با توجه به برنامه‌ریزی‌های انجام شده احتمال بسیار زیاد روز دوشنبه کاروان سفینه‌النجاه به خرمشهر ورود می‌کند.

شمایل‌راد در ادامه گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خرمشهر تصریح کرد: در این راستا و به‌منظور مشارکت فعال همه دانش‌آموزان در مراسم استقبال و بدرقه ضریح جدید امام حسین(ع) در روز ورود این کاروان به خرمشهر مدارس کلیه مقاطع تحصیلی این شهرستان تعطیل می‌شود.

وی در خصوص برنامه‌های اجرایی آموزش و پرورش در روز ورود ضریح امام حسین(ع) به خرمشهر نیز اضافه کرد: اعزام دانش‌آموزان به مراسم استقبال و بدرقه ضریح از مهم‌ترین این اقدامات است.

معاون پرورشی آموزش و پرورش خرمشهر خاطرنشان‌کرد: علاوه بر این اطلاع‌رسانی به اولیا دانش‌آموزان خرمشهری و اطلاع‌رسانی از طریق نصب بنر در سطح شهر از دیگر برنامه‌‌های اداره آموزش و پرورش در این شهرستان است.

شمایل‌راد در پایان اظهار کرد: در مجموع برنامه‌ریزی‌های مختلفی برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر آیین استقبال از ضریح امام حسین(ع) در شهرستان خرمشهر انجام و هر یک از دستگاه‌های اجرایی نیز براساس وظایف محوله در حال برنامه‌ریزی در این خصوص هستند.