انجمن خوشنویسی نوجوانان خوزستان در اندیمشک فعالیت خود را آغاز کرد

خورنا- مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان در آیین افتتاح اولین انجمن خوشنویسی نوجوانان استان در اندیمشک گفت: کشف، پرورش، معرفی خلاقیت و استعداد نوجوانان فعال و معرفی چهره‌های کانونی به جامعه، از اهداف راه‌اندازی این انجمن‌ خوشنویسی است.

وحید کیانی افزود: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با راه‌اندازی انجمن‌های فرهنگی، هنری و ادبی خود قصد دارد با فراهم کردن فضای امن و سالم بستر لازم برای تعامل و تبادل اطلاعات و دیدگاه‌های نوجوانان با یکدیگر را فراهم کند.
وی تأکید کرد: در این انجمن‌ها مربیان متخصص کانون در کنار استادان هنرمند برجسته استان و کشور در گرایش‌های هنری مختلف با برگزاری نشست‌ها و کارگاه‌های تخصصی، اردوهای عملی و نمایشگاه‌های آثار تولید شده در راستای پرورش خلاقیت و استعداد نوجوانان قدم برمی‌دارند.

انجمن خوشنویسی نوجوانان یکی از ۱۰ انجمن ادبی و هنری است که کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خوزستان راه‌اندازی و توسعه آن را از سال ۱۳۹۷ با آغاز به کار ۷ انجمن ادبی و یک انجمن عکاسی آغاز کرده است و انجمن خوشنویسی نوجوان دومین انجمن هنری کانون در استان خوزستان است.

انتهای پیام/