دفتر ستاد بازسازی عتبات عالیات در سردشت زیدون راه اندازی شد

دفتر ستاد بازسازی عتبات عالیات در سردشت زیدون راه اندازی شد
سرپرست بخشداری زیدون در گفتگو با خبرگزاری خورنا اظهار داشت: دفتر ستاد بازسازی عتبات عالیات با حضور فریدون نجفی پور رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات شهرستان بهبهان در شهر سردشت زیدون شروع بکار کرد
محبوب با اشاره به مکان راه‌اندازی این ستاد گفت: دفتر ستاد بازسازی عتبات عالیات شهر سردشت در بخشداری زیدون مستقر شده و آماده دریافت کمک‌های مردمی و خدمت‌رسانی به شهروندان است.
وی اضافه کرد: از مسئولان شهری می‌خواهیم در راستای افزایش سطح کمی و کیفی این ستاد، ما را همراهی کنند.
سرپرست بخشداری زیدون خاطرنشان کرد: ارادت ایرانیان به ائمه اطهار (علیهم السلام) به ویژه حضرت امام علی (علیه السلام)، در رگ و خون مردم جاری است.
وی ادامه داد: امروز که توفیق خدمت به عتبات عالیات به ما داده شده، باید نهایت تلاش خود برای انجام این تکلیف انجام دهیم تا این توفیق الهی که به واسطه‌ی ائمه اطهار (ع) به ما داده شده است، از ما سلب نشود.
محبوب تصریح کرد: هزینه مرمت طلاکاری هر خشت ایوان بالغ بر یک میلیون تومان می باشد و به افرادی که هزینه حداقل یک خشت را تقبل کنند سند افتخار مشارکت در بازسازی ایوان تقدیم می گردد .
وی اضافه نمود: کسانی که مایل باشند می توانند کمک های نقدی خود را به حساب ۱۸۰۰۰۵۶ بانک سپه واریز و کمک های غیرنقدی خود را نیز به ستاد عتبات عالیات شهرستان، مستقر در فرمانداری تحویل نمایند
در پایان حسن اکبری به عنوان نماینده ستاد عتبات عالیات بخش زیدون معرفی شد

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *