رونمایی از کانکس‌های حراستی فرودگاه آبادان

خورنا : کاظم نداف‌پور اظهار داشت: کانکس‌های حراستی فرودگاه بین‌المللی آبادان در پنج نقطه از محوطه این فرودگاه مستقر شده‌اند.
به گزارش خورنا و به نقل از فارس، وی ادامه داد: طرح تجهیز و نوسازی پست‌های دژبانی و حراست این فرودگاه در راستای ایجاد فضای مناسب برای استقرار حراست فرودگاه اجرایی شد.
مدیر فرودگاه بین‌المللی آبادان همچنین با اشاره به اجرای فاز دوم پروژه نصب و راه‌اندازی دوربین‌های مداربسته فرودگاه آبادان افزود: روند اجرای فاز دوم پروژه نصب و راه‌اندازی دوربین‌های مداربسته فرودگاه بین‌المللی آبادان مطلوب است.
وی ادامه داد: تجهیز فرودگاه‌ بین‌المللی آبادان به دوربین‌های مداربسته برای ارتقای ضریب امنیت و توان حفاظتی بسیار مهم و مؤثر است.
نداف‌پور تصریح کرد: این پروژه با بیش از ۱۰ میلیارد ریال از اعتبارات شرکت فرودگاه‌های کشور در مهر ۸۷  ‌در دو فاز آغاز و فاز اول آن  که بخش وسیعی از پروژه را شامل می‌شود عملیاتی شده است.
وی در ادامه گفت: فاز دوم  پروژه نصب و راه‌اندازی  دوربین‌های مداربسته فرودگاه بین‌المللی آبادان به زودی راه‌اندازی خواهد شد.
مدیر فرودگاه بین‌المللی آبادان با اشاره به اهمیت تجهیز و نوسازی کانکس‌های حراست فرودگاه آبادان در راستای رفاه حال پرسنل اضافه کرد: این پروژه با اعتباری بیش از ۱۵۰ میلیون ریال از محل اعتبارات شرکت تخصصی فرودگاه‌های کشور اجرا شده است.
وی اظهار داشت: در پنج ماهه نخست امسال ۵ هزار و ۱۸۲ مسافر بین‌المللی در فرودگاه آبادان جابه‌جا شدند که این تعداد در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ۹ برابر رشد داشته است.
نداف‌پور خاطرنشان کرد: تعداد مسافران بین‌المللی جابه‌جا شده در فرودگاه آبادان در پنج ماه نخست سال گذشته ۵۲۹ نفر بود.
وی با اشاره به اینکه فرودگاه آبادان در پنج ماهه نخست سال گذشته دارای ۱۸ پرواز بود، افزود: این فرودگاه در پنج ماه نخست امسال همچنین شاهد ۷۴ پرواز بین المللی بود که این تعداد درمقایسه با مدت مشابه سال قبل ۱۸ برابر افزایش یافت.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *